دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم معارفه سرمربی باشگاه نساجی مازندران در قائم شهر

سید مهدی رحمتی در حضور پیشکسوتان و اهالی رسانه، در قائمشهر معارفه شد.همچنین فرهاد کوچک زاده نیز بعنوان سرپرست جدید باشگاه معارفه شد. در حاشیه این مراسم از حامد شیری کاپیتان فصل گذشته نساجی، به پاس سال ها حضور در این باشگاه، تقدیر شد.

عکاس(احمد قربانی) منبع:پایگاه خبری مازنداسپرت

نشست خبری و معارفه سرمربی، مدیرعامل و سرپرست جدید باشگاه نساجی مازندران بعد از ظهر امروز در سالن همایش شهرداری قائمشهر برگزار شد.

سید مهدی رحمتی در این مراسم در خصوص حضورش در نساجی مازندران، اظهار داشت: با حمایت هواداران پرشور نساجی، ما می‌توانیم در ورزشگاه خانگی خودمان ورزشگاه شهید وطنی خیلی‌ از تیم‌ها را تحت فشار قرار دهیم.

رحمتی ادامه داد: من سال گذشته با آلومینیوم اراک به اینجا آمده ام و هواداران نساجی ۹۰ دقیقه تیم خودشان را تشویق کردند و ما را تحت فشار قرار دادند.

وی افزود: تلاش میکنیم، مرحله به مرحله بهتر شویم و ایرادات و مشکلات فصل گذشته را نداشته باشیم.

سرمربی جدید نساجی با بیان اینکه، اهل وعده نیستم، در خصوص استفاده از بازیکنان بومی رده پایه نساجی در تیم بزرگسالان صحبت کرد و گفت: در تیم قبلی ای که بودم، درحالی که اصلا شرایط مهیا نبود، اما من ۱۵ بازیکن آلومینیوم را به تیم بزرگسالان آوردم و به چندنفر از آن‌ها بازی دادم.

رحمتی با اشاره به اینکه، استان مازندران یکی از ذخایر فوتبال ایران است، گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد از فوتبالیست‌های کشور اهل مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال کار سختی داریم زیرا فقط ۱۹ سهمیه بزرگسال داریم، افزود: امسال باید بازیکنانی داشته باشیم که حداقل ۲۵ بازی برای تیم انجام دهند و در جام حذفی و آسیا هم بتوانند بازی کنند.

رحمتی مجدد با تاکید بر اینکه مازندران مهد فوتبال است، بیان کرد: مرحله اول این است که با توجه به خریدهایمان تیم را به جایگاه معقولی برسانیم. بعد از آن وقتی یک جایگاه مناسب را کسب کنید. با این استعدادهای که در این استان است، می‌توانید به گام‌های بعدی برسید. میتوانیم هر سال یک بازیکن خوب به اروپا بفرستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *