دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم صبحگاه مشترک انتظامی مازندران در ساری

مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح امروز شنبه هم‌زمان با سومین روز از هفته فراجا با حضور آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه ، حسینی‌پور استاندار مازندران،مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان، نوبخت فرماندار شهرستان ساری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی با رژه نیروهای مسلح برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در این مراسم به شعار هفته فراجا مبنی بر «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمت‌گذار» اشاره کرد و افزود: خدمات ارزشمند و شبانه روزی پلیس برای آسایش و امنیت مردم همراه با اقتدار و رأفت بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه پلیسی که با ایمان خدمت می‌کند بی‌شک شهادت جزء آرزوی او محسوب می‌شود، یادآور شد: سال گذشته شمار زیادی از خدمت گذاران نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم و جامعه اسلامی به شهادت رسیده‌اند.

استاندار مازندران گفت: امروز دشمنان قسم خورده ایران اسلامی اعتقادات و باورهای جوانان غیور ایران و وحدت و انسجام و یکپارچگی این ملت شهید پرور را مورد هدف قرار دادند.

حسینی‌پور ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی از تسخیر مرزهای زمینی ناامید شده و به دنبال تسخیر مغزها رفتند باید بدانیم این جنگ ترکیبی دشمن از جنگ نظامی نیز خطرناک‌تر است.

استاندار مازندران با بیان اینکه‌جمهوری اسلامی ایران در طی این سال‌ها در تجهیزات توفیقات بزرگ کسب کرد، تاکید کرد: امروز باید به تمام فناوری‌های نوین روز دنیا مجهز شویم تا متناسب با تهدیدهای دشمن ماموریت‌های خود را تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال خدشه دار کردن امنیت مردم و کم‌رنگ جلوه دادن دستاوردهای ایران اسلامی هستند، افزود: اما فراجا باتمام قوا ایستادگی خواهد کرد و اجازه تعدی به دشمنان را نخواهد داد.

حسینی‌پور تاکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت و عزت و امنیت کشور، پر قدرت تر از قبل و باایمان و روحیه جهادی از هیچ تلاشی برای امنیت مردم دریغ نخواهد کرد و با روحیه مضاعف عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس راه مازندران گفت: از پلیس راه و راهور بی‌نظیر برخوردار هستیم، با توجه به اینکه زیر ساخت‌های جاده‌ای ما هنوز استانداردهای لازم را پیدا نکرد و متناسب با میزان تردد زیرساخت‌ها آماده نیست اما پلیس راه با جانفشانی به نظم و امنیت جاده‌ها می‌پردازند و در شرایط سخت حضور مقتدرانه دارد.

استاندار مازندران به برخورد قاطعانه پلیس با هنجارشکنان اشاره کرد و افزود: مردم استان از اجرای طرح «محله‌محوری» پلیس رضایتمندی کامل دارند.

وی تحریم فرمانده انتظامی مازندران توسط رژیم استکبار آمریکا را افتخاری بزرگ برای کشور و استان مازندران اعلام کرد و گفت: تمامی کسانی که برای امنیت جامعه تلاش می‌کنند باعث افتخار ما هستند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران پلیس از متن مردم است و مقوله امنیت در جمهوری اسلامی مردمی است.

فرمانده انتظامی مازندران نیز در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته فراجا با اشاره به شعار سال فراجا مبنی بر شهروند قانون مدار و و پلیس خدمتگزار گفت: پلیس مازندران با کسانی که برای مردم ناامنی ایجاد کرده و یا قصد ناامنی داشته باشند برخورد قاطع می‌کند.

حسن مفخمی شهرستانی افزود: پلیس با اشراف اطلاعاتی و همکاری و همیاری جامعه اطلاعاتی و اطلاعات سپاه با رویکرد پیشگیرانه و پیش‌بینانه هرگونه جرم‌را شناسایی و خنثی می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد: نیروی انتظامی استان مقتدرانه و بدون اغماض در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هرگونه ناامنی برخورد می‌کند و با اقتدار امنیت و احساس امنیت را برای هم‌استانی‌ها و حتی مسافران و گردشگران فراهم می‌کنیم.

وی برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه را جزء اولویت‌های پلیس اعلام کرد و گفت: پلیس مازندران با اشراف اطلاعاتی و و قاطعیت با قاچاقچیان سلاح و خرده‌فروشان مواد مخدر و استفاده کنندگان غیرمجاز سلاح و‌مهمات برخورد می‌کند.

مفخمی شهرستانی از تماس یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر با سامانه ۱۱۰ در شش ماهه امسال خبر داد و افزود: پلیس مازندران از طریق کلانتری‌ها، پایگاه‌ها، پلیس ۱۱۰، سایبرها و …. به شهروندان این استان در برقراری نظم و امنیت خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر قاطعانه برخورد می‌کند از افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مازندران جزء استان‌های معبر و در مسیر تردد قاچاقچیان قرار دارد، پلیس بر این موضوع اشراف اطلاعاتی کامل داشته و برخورد قاطع می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران به برقراری نظم و امنیت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اشاره کرد و افزود: به‌رغم نبود زیرساخت‌های جاده‌ای اما پلیس راهور استان با تمام توان و با همکاری راهداری‌ها و شهرداری‌ها در برقراری انضباط، کاهش ترافیک و کاهش تلفات جاده‌ای تلاش می‌کند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به تردد ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو در شش ماهه نخست امسال، گفت: با تلاش جهادی و ایثارگری همکاران ما در پلیس راهور امنیت در جاده‌های استان برقرار است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با هرگونه اجتماعات غیرقانونی برخورد می‌کند از تشدید مقابله با سارقان و‌نتامن کنندگان جامعه در عملیات ویژه پلیس استان در طرح‌« ذوالفقار» خبر داد.

مفخمی شهرستانی به اقدامات فناورانه پلیس اشاره کرد و گفت: استفاده از فناوری‌های جدید، هوشمندی پلیس را ارتقا بخشیده است.

وی از اقدامات پلیس افتخاری و موسسات انتظام در جهت همکاری با نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش و احساس امنیت برای شهروندان قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: مردم ملت ایران مؤمن انقلابی و ولایت مدار هستند، اگر هر یک نقش خود را به خوبی ایفا کنیم احساس امنیت افزایش پیدا خواهد کرد البته تعامل مردم با پلیس روز به روز بیشتر می‌شود.

مفخمی شهرستانی پیشگیری از جرایم سایبری را از دیگر اقدامات بیان کرد و افزود: هیچ‌کس حق ندارد امنیت را از مردم عزیز و شریف استان و کشور سلب کند زیرا قاطعانه با برخورد پلیس و مردم روبرو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *