دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم جشن تکلیف دختران مدارس ناحیه یک ساری

مراسم جشن تکلیف دختران مدارس ناحیه یک ساری با حضور آیت الله محمدی لائینی،سلیل مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران و احمدزاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری در مصلی امام خمینی(ره) مرکز استان برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بزرگترین جشن تکلیف جشن دانش‌آموزان و ولادت دوم آنهاست گفت: والدین دانش آموزانی که به سن تکلیف می‌رسند باید از آن‌ها مواظبت کرده و همینطور سالم تحویل خداوند بدهند و نگذارید شیطان در زندگی آنها نفوذ کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم جشن تکلیف دختران مدارس ناحیه یک ساری که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن اظهار خرسندی از برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان حاضر و اولیای تعلیم و تربیت، اظهار کرد: این بزرگترین جشن دانش‌آموزان و ولادت دوم آنهاست، زمانی که انسان به سن تکلیف می‌رسد خداوند وجود او را به حساب می‌آورد و باید احکام خدا را بداند و به آن‌ها عمل کند.

وی افزود: خداوند در سن تکلیف فرزندان به خانواده‌ها می‌گوید من این دانش‌آموزان را سالم تحویل شما می‌دهم، چمد سال دیگر اگر خدای ناخواسته از سلامتشان کم شد یا از بین رفت من یقه شما را می‌گیرم، شما باید مواظبت کرده و همینطور سالم تحویل بدهید و نگذارید شیطان در زندگی اینها نفوذ کند.

آیت الله محمدی لائینی خطاب به جمع حاضر گفت: خوب درس بخوانید به حجاب و نماز اول وقت اهمیت بدهید که اگر نماز را جدی بگیرید از همه آسیب‌ها حفظ می‌شوید.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان از سردار شهید سلیمانی، حضرت فاطمه الزهرا (س) و امام راحل یاد کرد و ضمن تبریک ایام برای تعجیل امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دعا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *