دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران مازندران

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران با حضور «سردار برسلانی» جانشین سپاه کربلا، «علی رجبی» مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، «حجت الله یوسفی» و «محمد رضا ییلاقی» معاونین اداره کل برگزار شد.

عکاس(آرمان رسول پور) منبع: خزرنما

در این مراسم که با حضور جمعی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و مسئولین هیاتهای ورزشی انجام شد از زحمات «براتعلی اسلامی» تکریم شد و «سرهنگ کاظم غفارپور» با حفظ سمت بعنوان مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا، با ابلاغ «سردار غلامرضا سلیمانی» جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، بعنوان مسئول جدید بسیج ورزشکاران استان مازندران منصوب شد.

«سردار برسلانی» جانشین سپاه کربلا در این مراسم، اظهار داشت: تکلیف سختی بر دوش یکایک ما است. در عرصه ای هستیم که جنگ رسانه ای داریم و دنیا روی تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی میچرخد.

وی بیان داشت: زمانی میتوانیم موفق شویم که شرایط را برای جوانان محیا کنیم تا جوانان را به این عرصه بیاوریم.

سردار برسلانی با اشاره به اینکه در حوزه جوانان نباید کوتاهی کنیم، افزود: اگر میبینید بزهکاری رو به افزایش است، ما میتوانیم با ظرفیت‌های بسیج و ظرفیت‌های شهرستانها و هیأت‌های ورزشی و با هم افزایی و کمک یکدیگر این جوانان را نجات بدهیم.

جانشین سپاه کربلا ادامه داد: استان ما نام آوران جهانی دارد و استعداد های خوبی در ورزش استان وجود دارد که با استفاده از دیپلماسی ورزشی میتوانیم مسابقات مختلفی در شهرستان و استان برگزار کنیم.

وی افزود: در بخش تربیتی بهترین شرایطی که فراهم شده این است که در مکان های ورزشی از لحاظ بصری شرایط را با ابتکار و خلاقیت برای این تکلیف سخت محیا کنیم.

سردار برسلانی با بیان اینکه، نسلی که ما روبه رو با آن هستیم نسل زاده و تولد یافته کامپیوتر بوده‌اند، گفت: جوانان این نسل توقع و انتظارش از همه بالاست و این جوانان به دنبال رسیدن و فراهم شدن تمام امکانات رفاهی هستند و وقتی خیلی زود به آن نمیرسند نا امید می شوند که ما باید با فعالیت های ورزشی آنها را امیدوار کنیم و روحیه ببخشیم.

وی ادامه داد: باید نوع نگاه جوانان را تغییر بدهیم و نگذاریم جوانان ما نا امید شوند. با تلاش ها و همت شما و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در همین بخش ورزشی میتوان جوانان را امیدوار کرد تا این جوانان از نا امیدی خارج شوند.

«علی رجبی» مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم با بیان اینکه همه سرباز نظام هستیم، اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری همه ما باید بسیجی باشیم.

رجبی ادامه داد: قصد داریم گروه اندیشه ورز را در ورزش راه اندازی کنیم و انتظار داریم همه در حوزه های مختلف ما را کمک کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات سپاه در ورزش و مخصوصا در حوزه ساخت و ساز، افزود: ما باید خوشحال باشیم که سپاه کنار ماست و امکانات و اماکن مختلفی را راه اندازی و احداث کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه ما بدهکار شهدا هستیم، افزود: اعضای بسیج، فرزندان این مرز و بوم هستند و باید از تمامی ظرفیت های موجود برای ترویج رشته های مختلف ورزشی بهره ببریم.

رجبی تاکید کرد: حوزه ورزش و جوانان باید آنقدر فعال گردد تا رضایت مردم را در بر داشته باشد.

وی با اشاره به توجه ویژه به کنگره شهدا اظهار داشت: در همین راستا دیدار با ورزشکاران، خانواده ورزشکاران، پیشکسوتان و جانبازان باید در دستور کار قرار گیرد.

ایشان ادامه داد: در همه حوزه ها نیازمند کمک و حمایت سپاه و بسیجی‌ها هستیم. انتظار داریم نیروهای بسیجی در حوزه های ورزشی و عمرانی به ما مشورت و مشاوره بدهند.

در پایان این مراسم، از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از زحمات براتعلی اسلامی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد و ابلاغ سرهنگ کاظم غفارپور توسط سردار برسلانی جانشین سپاه کربلا به وی تقدیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *