دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران

سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در حکمی؛ علی سلیلی را به سمت سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران منصوب کرد. سلیلی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و برخی مدیران استان طی آئینی معارفه شد. ‎

عکاس (ارسالی) منبع: خبرگزاری بسیج

دکتر علی سلیلی در مراسم معارفه مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه کار در امور اجتماعی مهم است، گفت: از همه کسانی که در این امر مهم با بنده همکاری می کنند،پیشاپیش قدردانی می کنم.

دکتر سلیلی با بیان اینکه من نوکر خانواده شهدا هستم، افزود: در این سالها در رسانه ملی و همچنین در سپاه که هویت و زندگی ما است ، جلوی چشم مردم بودم و خود را خدمتگزار مردم و شهدا میدانم.

وی با بیان اینکه امروز طوفان الاقصی در فلسطین از موالید سپاه است، خاطرنشان کرد:جبهه مقاومت ثمره خون شهدا است.

مدیر کل جدید امور اجتماعی مازندران با تاکید بر اینکه در طول دوران مسئولیتم تلاش می کنم تمامی سیاست های اجرایی و راهبری این بخش را اجرا کنم، ادامه داد:در امور اجتماعی تمام تلاش خود را میکنم که  راه و مرام شهدا را ادامه و صداقت و درستی و اخلاص را سرلوحه کار خویش قرار دهم.

دکتر سلیلی به استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی جوان و انقلابی هم اشاره کرد و گفت:در سازمان های مردم نهاد حتما از جوانان انقلابی استفاده خواهم کرد.

مدیر کل جدید امور اجتماعی مازندران با بیان اینکه به طور مستقیم با مسائل اجتماعی سروکار دارم، خاطرنشان کرد: صداقت و شفافیت را سرلوحه کارهایم قرار خواهم داد و در کارها، حل معضلات و مسائل، بیانیه گام دوم انقلاب در جهت ارتقای معنویت و اخلاق و پیشبرد اهداف مورد توجه است.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پایان مراسم از زحمات دکتر رجبی مدیر کل سابق قدردانی و طی حکمی از سوی دکتر حسینی پور استاندار مازندران، دکتر علی سلیلی به عنوان مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *