دسته‌ها
آرشیو

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران

با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران، لطف الله مهدوی جایگزین قربان اسلامی راد رئیس پیشین دانشگاه فرهنگیان استان مازندران معرفی شد.

عکاس (  فاطمه رشیدی) منبع : خبرگزاری پانا

در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه فرهنگیان استان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، لطف‌الله مهدوی بعنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مازندران معرفی شد.

مراسم تکریم از قربانعلی اسلامی و معارفه لطف الله مهدوی به‌عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مازندران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عابدی، مشاور عالی رییس دانشگاه فرهنگیان، سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و کمالی سرپرست آموزش و پرورش مازندران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات اسلامی در دوره مسئولیت خود به مهدوی رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان استان تبریک گفت و افزود: کیفیت یک ملت به کیفیت شهروندان بستگی دارد و کیفیت شهروندان به عامل مهمی به نام معلم بستگی دارد.

عابدی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نیاز مبرم به معلم جدید و بهسازی نیروی انسانی دارد و این دو عامل مهم بر عهده دانشگاه فرهنگیان است.

وی اظهار کرد: مهمترین سرمایه دانشگاه فرهنگیان همدلی و همگرایی اساتید و کارکنان دانشگاه است که با همه کمبودها با مدیریت جهادی، دانشگاه را در راستای پیشرفت به پیش برده اند.

حسین کمالی، سرپرست آموزش و پرورش استان مازندران ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات اسلامی و خیرمقدم به لطف الله مهدوی رئیس دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان مرجعی برای ایجاد مهارت های حرفه‌ای و شایستگی هاست و باور داریم که اصلاح، تقویت و نهادینه سازی رفتار نسل آینده بر عهده معلمان تربیت شده دانشگاه فرهنگیان می‌باشد، لذا این معلمان بایستی با تقویت و خودسازی، مشکلات موجود را مرتفع سازند.

کمالی در این مراسم با بیان اینکه قبول مسئولیت لطف الهی است و انجام آن توفیق الهی را طلب می‌کند، و باید در این مسیر از خداوند استمداد خواست، بیان کرد:برای تثبیت فعالیت‌های آموزش و پرورش نیاز به تلفیق دین و علم است و اگر معلم نقش هدایت‌گری را در تعلیم و تربیت به خوبی انجام دهد، چرخه آموزش و پرورش از هر حیث تکمیل خواهد شد.

وی افزود: اگر معلم نقش هدایت‌گری را در تعلیم و تربیت به خوبی انجام دهد، چرخه آموزش و پرورش از هر حیث تکمیل خواهد شد و باید در دانشگاه فرهنگیان بیش از هر چیز به فکر تربیت انسان‌های متعهد و هدایت‌گر باشیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات قربانعلی اسلامی در طول دوران تصدی مدیریت امور پردیس‌ دکتر شریعتی دانشگاه فرهنگیان مازندران، لطف الله مهدوی به سمت رئیس دانشگاه پردیس دکتر شریعتی استان مازندران منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *