دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

تقدیر از برنامه سازان برگزیده در صدا و سیمای مرکز مازندران

 مراسم تقدیر از برنامه سازان برگزیده در هفته دولت و ایام محرم و صفر باحضور محمود حسینی پور استاندار و هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

سیدمحمود حسینی پور در مراسم تقدیر از برنامه سازان برگزیده درهفته دولت و ایام محرم و صفر در صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به هجمه های رسانه ای سنگین و ناجوانمردانه دشمنان انقلاب، گفت: نقش رسانه ملی در جهاد تبیین و شفاف سازی حقایق بسیار مهم است. ‎

حسینی پور درجمع کارکنان صداوسیمای مرکز مازندران، افزود: رسانه های معاند با همه توان به میدان آمده و نقش وارونه‌ نمایی را در جامعه بازی می‌کنند و واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند که در این میان نقش رسانه ملی اهمیت ویژه می‌یابد.

وی تصریح کرد: مسئولان باید بدانند از سوی رسانه ها به صورت دقیق رصد می‌شوند و از آن طرف مردم توقع دارند که رسانه‌ها صادقانه واقعیت‌های جامعه را منعکس کنند‌.

حسینی پور تاکید کرد: صدا و سیمای استان مازندران با تدابیر بسیار خوبی پیش می‌رود، ضمن آنکه استفاده از ظرفیت‌های فنی جدید می تواند کمک کند تا با قدرت بیشتری نسبت به امپراطوری رسانه ای دشمنان به تبیین حقایق نظام بپردازد.

امروز درصدا وسیمای مرکز مازندران در نشستی با حضور استاندار و مسئولان استانی از برنامه سازان برگزیده درهفته دولت و ایام محرم و صفر تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *