دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم تجلیل فرماندار ساری از خبرنگاران و اصحاب رسانه

مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ساری با حضور نوبخت فرماندار مرکز مازندران، نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، حق شناس رئیس بسیج رسانه استان، معاونین فرماندار، بخشداران و اصحاب رسانه برگزار شد. ‎

عکاس(زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

محمدعلی نوبخت در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و شهدای خبرنگار و تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا(ع) گفت:هر انقلاب دو چهره دارد خون و پیام، خون را شهدا در راه رسیدن به حقیقتِ آرمان های اسلامی فدا کردند و پیام، صیانت و حفاظت از ارزش ها و این مسیر بردوش خبرنگاران است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه خادم واقعی مردم سالاری بوده و در جهت خیر همگانی و حقوق شهروندی حرکت می کنند افزود: رسانه ها، پرستار حقوق ملت اند و از کرامت و منزلت در مقابل جبر، زور، زر و تزویر دفاع می کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه همانگونه که زبان، ملیت و مذهب از مولفه های وجودی ساختار زندگی ما هستند، رسانه هم بعنوان یکی از مولفه های بنیادین زندگی بشر کنونی است افزود: امروزه رسانه ها هم معنا دارند و هم معنا آفرین اند و بعنوان یکی از ارکان اصلی توسعه، برای ساخت انسان مومن، نقاد، اهل مدارا و آزاد می توانند نقش اساسی داشته باشند.

فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه خطبه های آتشین حضرت زینب(س) در افشاگری ماهیت یزیدیان و برجسته سازی نهضت حسینی بسیار پر اهمیت بود افزود: روزنامه نگار و خبرنگار آزاد و منصف مزاحم استبداد، اختناق و انحصار است و در مسیر امیدآفرینی، همگرایی، صلح و دوستی و مهربانی گام بر می‌دارد.
محمد علی نوبخت با اشاره به اینکه ۱۹۶ پروژه به ارزش و اعتبار ۸۱۷ میلیاردتومان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید افزود: از این تعداد ۸۱ پروژه شهری و ۱۰۷ پروژه روستایی بوده و ۹ پروژه به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی خواهد شد.
فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر اینکه مشی ما در انتخابات بر چهارکلیدواژه مدنظر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفطه الله تعالی) که همان رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت استوار است افزود: پیش ثبت نام نهایی ۲۸۳ متقاضی جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ساری انجام شد که این نوید برگزاری یک انتخابات پرشور در مرکز استان است.
محمدعلی نوبخت در پایان ضمن تقدیر و تشکر از این قشر زحمتکش و فرهیخته با بیان اینکه خبرنگاران با تمامی کاستی ها همواره در نبردِ روایت ها پیش قدم بوده اند افزود: خبرنگاران به مدد بهره گیری از علم و حلم در افزایش معرفت همگانی و ارتقا بینش متعالی کوشا هستند.

در پایان با حضور فرماندار شهرستان ساری از خبرنگاران فرهیخته تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *