






























































آئین تجلیل از مدیران و معلمان مدارس استثنایی استان مازندران به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم با حضور “علی بابایی کارنامی” و “عالیه زمانی کیاسری” نمایندگان مجلس ، “فریدون کلبادی نژاد” مدیرکل آموزش و پرورش و “سید سروش ساداتی جمالی” رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران در هتل بادله برگزار شد.
عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران فعالیت در این مدارس را فراتر از یک مسئولیت اداری دانست و آن را سنجهای از عشق و ایثار محض توصیف و «مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام»، این مراکز را نقشی راهبردی در شناسایی، هدایت و شکوفایی استعدادهای نوآموزان عنوان کرد.
سید سروش ساداتی جمالی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران در همایش تجلیل از مجاهدتهای مربیان صبور و دلسوز حوزه استثنایی بمناسبت هفته معلم در مجتمع هتل بادله ساری ضمن تبریک این ایام، فعالیت در مدارس استثنایی را فراتر از یک وظیفه اداری و سنجهای از عشق و ایثار محض توصیف کرد.
وی همچنین بر نقش راهبردی «مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام» در شناسایی و شکوفایی استعدادهای نوآموزان تأکید کرد..
تأکید نمایندگان مجلس بر حمایت قانونی از حقوق معلمان و تقویت زیرساختهای آموزشی و توانبخشی
در ادامه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم حمایت قاطع قانونی از حقوق معلمان و تقویت زیرساختهای آموزشی و توانبخشی در سطح استان تأکید کردند.
این مراسم که با اجرای برنامههای متنوع فرهنگی و هنری همراه بود، در بخش پایانی خود شاهد تجلیل از برگزیدگان بود. با اهدای لوح سپاس، از زحمات شبانهروزی آنان تقدیر شد.
این مراسم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، نمابمدگان ساری و میاندورود در مجلس و مدیران شهرستانی برگزار شد.
