دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی و اصحاب رسانه مازندران در ساری

آئین تجلیل از خبرنگاران ، عکاسان ورزشی و اصحاب رسانه استان مازندران به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال مازندران با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار در ساری برگزار شد.

عکاس( خلیل دردانه) منبع: خزرنما

دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان مازندران که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال برگزارشد گفت : رسانه ها باید به موضوعات مثبت ورزش توجه نمایند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جمع خبرنگاران و در مراسم تجلیل از رسانه های حوزه ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: خبرنگاران باید به وظیفه خود در حق گویی و صیانت از قلم تلاش کنند. سلگی خواستار توجه ویژه به قهرمانان و پهلوانان شد و گفت: برای حمایت از این عزیزان، ورزشکاران و الگوهای ما باید تکریم بشوند. وی افزود؛ کلمه ورزش که شنیده می شود، جدا از بحث ماندگاری الگویی مثل مولا علی (ع) در پهلوانی، اما متاسفانه در عصر رسانه، برخی اوقات ورزش ما توام با حاشیه همراه بوده است. معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه رسانه وظیفه اولش نقد مسئولین و بیان حق است، ادامه داد: بجای اینکه ما بخواهیم با حاشیه به ورزش هیجان بدهیم، ده ها مسئله مثبت در ورزش هست که می شود با آنها ورزش را مورد توجه قرار دهیم. سلگی با بیان اینکه، ورزش این استان را باید شماها صیانت کنید، افزود: کار بزرگی بر عهده رسانه ای های ورزشی است. وی افزود: این جوانان ورزشکاران ما نشان دادند ظرفیت بزرگی در دنیا دارند، چون نیمی از مدال های ورزش کشور برای مازندران است. سلگی با بیان اینکه هرکسی نقدی دارد ما استقبال میکنیم، تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم و همدل باشید تا ورزش دیار مازندران به درجات و افتخارات بالاتر برسد و همینطور پرافتخار بماند. گفتنی است؛ دکتر علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دکتر رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال دیگر سخنرانان این مراسم بودند که با تقدیر از زحمات جامعه رسانه ای از نقد صحیح و مطالبه منصفانه استقبال کردند و آنرا زمینه ساز توسعه دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *