دسته‌ها
آرشیو فرهنگی مازندران

مراسم تجلیل از خانواده‌ ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران

همزمان با روز بسیج، مراسم قدردانی از زحمات خانواده‌های ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران همزمان با سایر دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره 2 ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


در این مراسم عبداله ریاحی، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری مازندران، سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حسن سلمانی رئیس و معاونان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان حضور داشتند.

حسن سلمانی ضمن خیرمقدم به حاضرین، تقوا را از شاخصه‌های اصلی ایثارگران و روحیه بسیجی دانست و با اشاره به سختی‌های زندگی این عزیزان، گفت: با مقاومت ایثارگران آرزوی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر صدور انقلاب امروز برآورده شده است.


عبداله ریاحی نیز با تشکر از دانشگاه فنی و حرفه‌ای بابت برگزاری این مراسم، گفت: در طول حیات انقلاب اسلامی، هر جا تفکر بسیجی بود ما موفق بودیم و هر کجا از این نگاه فاصله گرفتیم، دچار مشکل شدیم.

مسئول رسیدگی به امور ایثارگران استانداری مازندران ضمن اشاره به مشکلات کشور در آغاز جنگ تحمیلی، افزود: رزمندگان جوان ما با همین روحیه بسیجی پیروزی‌های چشمگیری به دست آوردند.

ریاحی تصریح کرد: آزادگان، سفیران انقلاب اسلامی در زندان‌های عراق بودند و به سربازان رژیم بعث درس مقاومت ،ایثار، ادب و تواضع می‌دادند.
در ادامه دو تن از ایثارگران حاضر، به نمایندگی از سایرین به بیان مشکلات ایثارگران و خانواده‌هایشان پرداختند.

تقدیر از ایثاگران و خانواده‌های معظم شهیدان انقلاب اسلامی شاغل و بازنشسته دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، پایان‌بخش این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *