دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تجلیل از برترین های طرح نشان اقتصاد مقاومتی در ساری

 ویژه برنامه بزرگداشت روز قشر بسیج کارگری و آئین تجلیل از برترین های طرح نشان اقتصاد مقاومتی با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا و همچنین دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در شرکت چوب و کاغذ استان مازندران برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه ) منبع: خزرنما

حمیدرضا  اله‌بداشتی در همایش بزرگ روز بسیج قشر کارگری در کارخانه چوب و کاغذ مازندران که با حضور سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولان استانی و نیز با حضور کارگران نمونه استان و با محوریت تجلیل از برترین‌های طرح نشان اقتصاد مقاومتی استان مازندران برگزار شد ضمن تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، با اشاره به  به اینکه کارگران در عرصه کار و تولید نقش افرینی کردند گفت: کارگران چرخه اقتصاد را در گفتمان اقتصاد مقاومتی به گونه‌ای به چرخش دراوردند که تحریم‌ها نتوانست چرخ اقتصاد کشور را زمینگیر کند.

  گزارش بلاغ،مسئول سازمان بسیج کاگری و کارخانجات کشور با تصریح بر اینکه ما به تاسی از پیامبر (ص) دستبوس کارگران هستیم، گفت:نگاه اسلام به کار و کارگر نگاه تقدسی و تکریمی است، امامین انقلاب کارگران را ستون فقرات اقتصاد کشور میدانند که این خود نشان میدهد که هم نگاه اسلام و نگاه ایران اسلامی به کار وکارگر نگاهی تکریمی است.

 مسئول سازمان بسیج کاگری و کارخانجات کشور  نگاه غرب به کارگر نگاه استعماری، استثماری و برده کشی دانست و، افزود: ما همه تلاش خود را برای معیشت کارگران به کار خواهیم گرفت.

اله بداشتی در ادامه با بیان اینکه کارگران، یک جامعه وفادار به آرمان‌های انقلاب و نظام هستند، افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب ونیز در هشت سال دفاع مقدس، کارگران در صف جهاد و شهادت بودند و در راه انقلاب ۱۴ هزار شهید تقدیم اسلام کردند.

مسئول سازمان بسیج کاگری و کارخانجات کشور  با بیان اینکه دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی کارگران را مورد هدف قرار داده است، گفت: کارگران با وجود مشکلات معیشتی  اجازه ندادند دشمن به اهداف خورد برسد و سیلی محکمی به دشمنان زدند.

به گفته اله بداشتی کارگران کار را به منزله پیکار می‌دانند وکارگران مجاهدان فی سیبل الله هستند.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در ادامه با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای رشد تولید و کمتر کردن مشکلات حوزه معیشتی کارگران به کار گرفته است، افزود:هزاران کارگر در هفته کارگری با حضور در حرم امام، با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید بیعت کردند.

اله بداشتی با بیان اینکه دلسوزان نظام کسانی هستند که پایه کار نظام هستند، اضافه کرد: کارگران در سخت‌ترین تکانه‌های اقتصادی سرخم نکردند و امروز ابرقدرت‌ها در مقابل ایران با صلابت زانو میزنند.

به گفته اله بداشتی امسال که سال مهار تورم نامگذاری شده است، باید با رفع موانع تولید، تورم مهار شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور  با تاکید بر اینکه استان مازندران، استان پیشرو در اجرای طرح ملی نشان اقتصاد مقاومتی  است که از چهار ماه پیش این طرح در سطح استان اجرا شده و امروز نشان اقتصاد مقاومتی به واحد‌های صنعتی اهدا می‌شود، گفت:غرب در تلاش است تا به الگوی اقتصاد مقاومتی دست پیدا کند.

سید جواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا نیز ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی اظهار کرد: ایشان قطعا عاقبت بخیر شدند چرا که مردمی و بااخلاص بودند.

وی ضمن تقدیر از مدیران عامل شرکت‌های برتر حوزه بسیج کارگری، گفت: با عزمی که در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه همیشه سرافراز کربلا وجود داشت امروز طرح ملی نشان اقتصاد مقاومتی در استان مازندران اعطا خواهد شد.

حسینیان یادآور شد؛ این طرح از پنج ماه قبل از عید نوروز سال ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرد و طی آن بازدید از مجموعه‌های صنعتی تخصصی صورت گرفت.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۹ برای اولین بار از کلیدواژه اقتصاد مقاومتی استفاده کردند، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۲ رهبر معظم انقلاب دستورالعمل اجرایی اقتصاد مقاومتی را تبیین کردند، بند ۲۰ این دستورالعمل اشاره به اعطای این نشان اقتصاد مقاومتی دارد که با عنایت پروردگار از برترین‌های این طرح تجلیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *