دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تجلیل از برترین‌ها و قهرمانان تکواندو مازندران در ساری

مراسم تجلیل از برترین‌ها و قهرمانان تکواندو مازندران باحضور آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان در ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در بحث‌های مدیریتی خبری از مازندرانی‌ها نیست گفت: الحمدالله مازندران در ورزش قطب است و به تنهایی به اندازه ۱۰ استان مدال‌آفرینی دارد

به گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آئین تجلیل از برترین‌ها و قهرمانان تکواندو مازندران، ضمن گرامیداشت ایام و تبریک نیمه شعبان سالروز خجسته میلاد امام زمان (عج) و روز مستضعفان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار کرد: حضرت امام فرمودند من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم.

وی افزود: ورزش برای ما از چند جهت مهم و جدی است و به‌خصوص ورزشکاران عزیزی که در صحنه رقابت‌های جهانی ارزش‌ها را رعایت می‌کنند و به‌ویژه از مسابقه دادن با نمایندگان رژیم اشغالگر خودداری کرده، عزت اسلامی و آن حریت و آزادی خودشان را با برنامه ورزشی در می‌آمیزند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه الحمدالله مازندران در ورزش قطب است و به تنهایی به اندازه ۱۰ استان مدال‌آفرینی دارد، تصریح کرد: چنانچه در کشاورزی هم قطب است، نکته این است که آیا مازندرانی‌ها فقط توانایی شان در بدنشان است یا در سرشان هم هست؟ چرا که در هر جایی ورزش است قهرمان می‌شوند اما در بحث‌های مدیریتی خبری از مازندرانی‌ها نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باتوجه به اینکه مازندرانی‌ها هم تنشان هم مغزشان قوی است انتظارمان این است که شان و تراز مازنی‌ها رعایت شود بنده بارها نزد مسئولان کشوری نیز این که حداقل دو وزیر ورزش و کشاورزی باید از مازندران باشد را مطرح کردم، چون در این دو بخش قطب هستیم اما دیده نمی‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدواریم عدالت در ورزش رعایت شود الان استعدادهای خوب ورزشی زیاد داریم اما آنچنان که باید در جهان بدرخشیم نمی‌درخشیم چون عدالت رعایت نمی‌شود که اگر بدرخشد قابلیت جهش، پرش، صعود و ارتقا را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *