دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم بزرگداشت یوم الله ۹دی در ساری

همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و تجلیل از برگزیدگان جشنواره عکس 13 آبان در ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

همایش استانی نهم دی‌ماه روز بصیرت با آیت الله لائینی حضور نماینده ولی فقیه در استان،بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، سردار برسلانی جانشین سپاه کربلا،عزیزاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی استانداری ،نوبخت فرماندار و قبادی شهردار مرکز استان،شعبانی رئیس و اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در سالن غدیر ساری برگزار شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از “محسن هدایتی بنیادآباد” رتبه نخست مسابقات عکس 13 آبان حوزه هنری مازندران و نفرات برگزیده دیگر تجلیل شد.

شکست توطئه‌های دشمن با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: تمام شکست استکبار به‌دلیل هدایت‌های رهبری امامین انقلاب و ولایت‌مداری و بصیرت مردم است.

به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام صمد بهرامی در همایش بزرگ استانی نهم دی‌ماه روز بصیرت در محل سالن غدیر سپاه کربلا که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جانشین سپاه کربلا، اقشار مردم، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: امیرالمؤمنین علیه‌الاسلام ریشه فتنه را در دو نکته پیروی از هوای نفس و بدعت، معرفی کرده است.

وی افزود: خودخواهی، خودبزرگ‌بینی و جاه‌طلبی زمینه این امر را فراهم می‌آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: بدعت بسیار زشت است و در واقع به نام دین، چیزی را کم کردن و زیاد کردن و آن را ارائه کردن است.

این مسئول ادامه داد: بدعت موجب شد تا یزید معیار جامعه و ارزش‌ها را تغییر دهند و نمونه آن خواندن نماز جمعه در روز چهارشنبه، تغییر معیار امام جمعه و نمونه‌های دیگر است.

بهرامی عنوان کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ مقابل رهبری ایستادند و عوامل متعددی بر این امر دلالت دارد.

وی بیان کرد: برخی مطرح کردند که این فتنه یک بداخلاقی انتخاباتی بوده است که بنده این نظریه را رد می‌کنم؛ چرا که طی هشت ماه فتنه در کف خیابان حتی یک شعار بر علیه این کاندیدا ندیدیم و لطمه به نظام و شعار بر علیه اصل ولایت فقیه را دیدیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا اعلام کرد: برخی هم کم ظرفیتی و باور به پیروزی یک کاندیدای خاص عنوان کردند که این فرضیه هم باطل است؛ چرا که مسیر عرفی و راه‌های قانونی را داشتیم ‌و بالای ۱۰۰ نخبه با این کاندیدا دیدار داشتند.

این مسئول افزود: ۲۰ بیانیه صادر کردند، به هیچ حرف رهبری توجه نمی‌شود و با اصرار  بدنبال ابطال اصل انتخابات بودند.

بهرامی، تاکید کرد: برخی هم مطرح کردند که تقلب صورت گرفته است که این فرضیه هم باطل است؛ چرا که ۱۱ میلیون اختلاف رای وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری این فتنه در بیش از یک دهه قبل، طراحی شده است ادامه داد: قبل از برگزاری انتخابات این شعار که اگر تقلب شود ایران قیامت میشه، نشان از طراحی از قبل دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: دشمن تا به امروز تمامی مسیرها را رفته است تا این نظام را بشکند و به زانو در بیاورد.

وی افزود: دشمن همچون آتشفشان دارد بر سر کشور، آتش می‌ریزد و تمام شکست استکبار به دلیل رهبری امامین انقلاب و ولایت‌مداری و بصیرت مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا اذعان کرد: برای عبور از فتنه‌ها باید از اصول مراقبت کنیم و اصول یعنی ولایت فقیه؛ چرا که ولی فقیه رنگ خدا است و باید این رنگ را به هر رنگی ترجیح داد.

این مسئول گفت: مردم استان مازندران با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای خواهند آمد و این یک راهکار برای شکست توطئه‌های دشمن است.

بهرامی متذکر شد: نظام سلطه هرگز برای نجات ما قدمی بر نخواهد گرفت؛ در ایام کرونا کشور را تحریم می‌کنند و دارو به ما ندادند و با این شرایط برخی دل به دشمن می‌بندند.

وی یادآور شد: نهم دی‌ماه یکی از فرصت‌های طلایی این نظام همچون دهه فجر، حضور چند ۱۰ میلیونی مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی و ده‌ها موارد دیگر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا اذعان کرد: یکی از دستاوردهای فتنه ۸۸ در واقع عریان‌شدن چهره‌های نفاق است و در یک کلمه، دشمن‌شناسی  است.

بهرامی اثبات مجدد دشمنی غرب با ایران، قبولی یا رد برخی خواص در آزمون ۸۸، خنثی کردن فتنه به دست مردم و تجدید بیعت مردم با ولایت، را از دیگر دستاوردهای فتنه ۸۸ عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز اظهار کرد: مردم مازندران در هشتم دی‌ماه پیشتاز عرضه ولایت‌مداری به نظام جمهوری اسلامی بودند.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری‌ولوجایی افزود: مردم دیار علویان میثاق‌شان با ولایت و رهبری را در حماسه نهم دی‌ماه ۸۸ نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم حماسه ماندگاری را در تاریخ انقلاب رقم زدند ادامه داد: مردم، ولایت‌مداری، بصیرت و انقلابی بودن خود را در مصاف با فتنه نشان دادند.

اصغری‌ولوجایی عنوان کرد: شعار چهاردهمین سالگرد حماسه نهم دی، بازخوانی فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی انتخاب شده است.

وی اعلام کرد: در سال گذشته نیز شاهد فتنه آمریکایی صهیونیستی رقم خورد که باز هم مردم از این آزمون، سربلند بیرون آمدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اشاره کرد: چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی را در پیش داریم و آن را گرامی می‌داریم.

اصغری‌ولوجایی گفت: باید تمام شور و شعور و بصیرت و ولایت‌مداری مردم و مسئولان در روز انتخابات ظهور و بروز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *