دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در مازندران با حضور استاندار

مراسم روز خبرنگار در مازندران با حضور استاندار برگزار شد.

عکاس(هدا کاشی پور) منبع: خزرنما

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در راستای پاسداشت و تکریم جامعه خبری استان مازندران، همزمان با ۱۷ مرداد مصادف با بزرگداشت روز خبرنگار، آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان در تمامی شهرستان‌ها برگزار شد.

عباس زارع گفت: با توجه به وضعیت حاد کرونایی استان این برنامه به صورت متمرکز در استانداری مازندران و با دعوت محدود از پیشکسوتان عرصه رسانه، خانواده شهید شاخص رسانه استان و رؤسای انجمن‌های صنفی روزنامه نگاران و با حضور استاندار محترم، رئیس خانه مطبوعات استان، رئیس بسیج رسانه استان و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، به صورت ویدئو کنفرانسی و همزمان با فرمانداری‌های شهرستان‌ها و پخش زنده از شبکه‌های اجتماعی برپا شد.

او افزود: تعداد ۴۱۵ رسانه مکتوب و غیرمکتوب، ۱۱۶ نمایندگی روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها و بیش ۱۰۰۰ خبرنگار در این استان مشغول فعالیت در حوزه خبر و اطلاع رسانی به جامعه می‌باشند.

حسین زادگان استاندار مازندران نیز با بیان اینکه خبرنگاران با وجود همه موانع طبیعی و غیرطبیعی همواره برای انتشار اخبار کوشیده اند، گفت: سیل، زلزله و کرونا هم نتوانستند قشر زحمتکش خبرنگار را از بیان آخرین وضعیت استان بازدارند که این شایسته تقدیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *