دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم امضای تفاهم نامه سه جانبه کشتی در ساری

مراسم امضای تفاهم نامه سه جانبه کشتی بین سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و هیأت کشتی مازندران برگزار شد.

عکاس( خلیل دردانه) منبع: خزرنما

در این جلسه که با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، حسین دلیری معاونت امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان، سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا، شایگان رئیس هیأت کشتی استان مازندران، انصار آری مسئول بازرسی اداره کل و سایر مدیران مربوطه و اصحاب رسانه در محل خانه کشتی و هیأت کشتی مازندران در حال برگزاری می باشد، تفاهم نامه همکاری سه جانبه کشتی بین سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و هیأت کشتی مازندران امضا شد.

این تفاهم نامه بین سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران ، عالیشان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و شایگان رییس هیات کشتی مازندران در محل خانه کشتی ساری به امضاء رسیده است.

مساعدت مالی برای تجهیز خانه های کشتی مازندران ، در اختیار قرار دادن سالن های ورزشی ، مساعدت برای جذف سربازان قهرمان کشتی با هدف خدمت آسانتر و تمرین مداوم آنان ، استفاده رایگان قهرمانان کشتی از سالن شنا و بدنسازی و ارتقا ورزش کشتی قهرمانی و آموزش پایه از مفاد تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی مازندران است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با اظهار این که کشتی مازندران همواره مورد توجه همه مردم و مسوولان استان و کشور است، گفت: به طور یقین زیر ساخت های ورزشی سپاه می تواند به توسعه ورزش استان به خصوص رشته کشتی بیانجامد.

عادل عالیشان وضعیت سرانه ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان ، بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی استان را مطلوب توصیف کرد و افزود: بررسی ها نشان می‌دهد برای بهره مندی از فضاهای ورزشی این سه گروه، این تفاهم نامه منعقد شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران سرانه ورزشی مربوط به دستگاه های اجرایی استان را بی نظیر دانست و بیان داشت : در این بین سپاه کربلا مازندران مقام نخست را در داشتن زیر ساخت های ورزشی استان دارد.

عالیشان تصریح کرد: مطمئنا با این تفاهم نامه علاوه بر این که فصل جدیدی از همکاری ها با هدف بهره مندی مردم از زیر ساخت های ورزشی در استان رقم خورده است ، با اخذ مجوز تیم کشتی مقاومت سپاه کربلا این رشته ورزشی بیش از پیش در بین جوانان رشد خواهد کرد.

پرداختن به مسائل فرهنگی در باشگاه مقاومت مسئله مهم و دغدغه ماست

فرمانده سپاه کربلا مازندران از راه اندازی باشگاه کشتی مقاومت و تیمداری در رشته های آزاد و فرنگی خبر داد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور عصر دوشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه بین اداره کل ورزش مازندران، سپاه کربلا و هیأت کشتی استان، هم افزایی و همدلی را یکی از اهداف مهم این تفاهم نامه دانست و گفت: ۱۴۴ سالن ورزشی در مجموعه سپاه استان وجود دارد و می‌تواند پشتوانه خوبی برای ورزش در سطح استان باشد.

وی کمک به دستگاه‌های دولتی و اجرایی را یکی از اهداف سپاه بیان کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و صدور مجوز تیم کشتی باشگاه مقاومت را در استان راه اندازی کردیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه این تیم در رشته آزاد و فرنگی فعالیت می‌کند، گفت: هشت قهرمان ملی در رشته آزاد و هشت نفر در رشته فرنگی در این باشگاه به کارگیری خواهند شد.

وی با اشاره به تأمین زیرساخت درحوزه ورزش کشتی گفت: سعی کردیم با رفع مشکلات خود را برای راه اندازی باشگاه مقاومت آماده کنیم.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور پرداختن به مسائل فرهنگی در باشگاه مقاومت مسئله مهم دانست و گفت: حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر به عنوان مسئول فرهنگی باشگاه مقاومت انتخاب شده است و آقای غفاری به عنوان مدیرعامل باشگاه مقاومت معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم برای مسابقات کشوری اعزام می‌شود برای ورزشکاران این تیم آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *