دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم افتتاح همزمان ۶۲ پروژه مخابراتی ساری و میاندورود در دهه فجر

مراسم افتتاح همزمان ۶۲ پروژه مخابراتی شهرستان های ساری و میاندورود در اولین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه مازندران در اولین روز چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی و با حضور نوبخت فرماندار شهرستان ساری ، نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران ، جوانمرد مدیر مخابرات شهرستان و تنی چند از مسئولین محلی پروژه نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه مرکز زرویجان و بطور همزمان ۶۲ پروژه مخابراتی دیگر این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید .

شایان ذکر است در مراسم افتتاحیه نوبخت ضمن تبریک ایام ، از تلاش مدیر شهرستان تقدیر و از حمایت ها و عملکرد جهادی نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران قدردانی کرد .

در ادامه نوروزی دهه فجر و ایام پیش رو را تبریک گفته و به مردم شهرستان ساری مژده داد که در ایام دهه فجر افتتاح های دیگری را در این شهرستان شاهد باشیم .

شایان ذکر است همزمان با افتتاح این پروژه ها ۲۷ طرح مخابراتی جدید با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری کلنگ زنی و برای اجرا در دستور کار مخابرات شهرستان قرار گرفت .

گفتنی است پروژه بی تی اس افتتاح شده برای تقویت تلفن همراه با تکنولوژی 3G , 4G جهت پوشش کاملتر مکالمه و اینترنت پرسرعت میباشد که از امروز به شبکه ارتباطی کشور متصل شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *