دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم افتتاح میدان بار جدید شهرستان ساری در دهه فجر

مراسم افتتاحیه رسمی میدان میوه و تره بار ساری مرکز مازندران با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، نوری وزیر آموزش و پرورش، حسینی پور استاندار مازندران، ثلاثی مشاور و دستیار ویژه استاندار، نوبخت فرماندار مرکز استان، سردار میرزایی فرمانده نیروی انتظامی استان، زارعی و بابایی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما


لازم به ذکر است این پروژه بزرگ با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در مدت ۱۵ سال و شتاب بخشی توسط مدیران شهرستانی و استانی دولت سیزدهم در ۱۶۱ باب غرفه و مغازه توسط شرکت مجتمع بارفروشان دشت شمال در جاده ساری – قائم شهر بهره برداری شد‌. ‎ ‎

 نقش سرمایه گذاران در رشد و توسعه استان باید دوچندان تقویت شود

 سید محمود حسینی پور در مراسم افتتاحیه پایانه جدید میوه و تره بار ساری، اظهار داشت: برنامه صادرات مرکبات استان باید از طریق این پایانه میوه و تره بار استان مازندران تدوین شود.

وی افزود: از فعالان بخش خصوصی و دولتی خصوصا فرماندار جهادی و انقلابی مرکز استان برای تسریع در بهره برداری میدان میوه و تره بار استان قدردانی می شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه باعث افتخار مرکز استان بوده که چنین مجموعه معظمی در دهه فجر افتتاح و راه اندازی شده است، تصریح کرد: هر اقدام خوبی که برای سازندگی در استان انجام شود کام مردم را شیرین می کند و این پروژه معظم نیز برای فعالان حوزه کشاورزی بسیار میمون و مبارک بوده است.

حسینی پور با بیان اینکه مازندران استانی برخوردار که هنوز بسیاری از زیرساخت های اقتصادی آن مهیا نشده است، گفت: جایگاه اقتصادی بخش کشاورزی مازندران در حوزه صادرات در کشورهای سی آی ای و منطقه باید ارتقا یابد.

وی با اعلام اینکه باید فعالیت های حوزه سرمایه گذاری برای فعالان بخش خصوصی سبب امنیت سرمایه گذاری شود، گفت: نقش سرمایه گذاران در رشد و توسعه استان باید دوچندان تقویت شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مرکز استان مازندران باید برخوردار از زیرساخت های توسعه ای برای جمعیت حدود دو میلیون نفری باشد، افزود: شأن مازندران نیست که عمر پروژه های نیمه کاره استان مانند این پروژه میدان بار ساری به ۱۴ سال برسد.

حسینی پور با اشاره به اینکه این استان ظرفیت انجام کارهای بزرگ و فاخر در حوزه های مختلف دارد، گفت: باید با همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی شکوفایی اقتصادی را در استان تقویت کنیم.

یک پاسخ به «مراسم افتتاح میدان بار جدید شهرستان ساری در دهه فجر»

وقتی وزیرآموزش وپرورش درمراسم افتتاح میدان بار شرکت کند ویک آیت اللهدجهت افتتاح بیاید میدان باری که ۱۵ سال ساختش زمان ببرد
آینده ای جزویرانی وبدبختی نخواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *