دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم استانی بزرگداشت روز خبرنگار در نوشهر

همایش استانی گرامیداشت «روز خبرنگار» با حضور «حسینی پور» استاندار مازندران، مسئولین و اصحاب رسانه استان در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد.

عکاسان(غلامرضا شمس ناتری) فارس و (دریافتی) خزرنما

همایش استانی گرامیداشت «روز خبرنگار» با حضور «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، «محمدعلی محسنی بندپی» نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، «عبدالمهدی حق شناس» رئبس بسیج رسانه سپاه کربلا، «زرودی» فرماندار نوشهر و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه استان در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد.

سید محمود حسینی پور در آئین تجلیل از خبرنگاران استان با بیان اینکه مازندران استان بزرگی است که مردمان بزرگی دارد و شهدای زیادی به خاطر مردم جانشان را تقدیم کرده‌اند، افزود: ما در استانی هستیم که جوانان ما در همه عرصه‌های علمی، نخبگی، دانش بنیانی، شخصیت‌های برجسته ای را تقدیم کرده‌اند.

وی با عنوان اینکه ۸۲۰ مدیر مازندرانی داریم که در رده مدیرکل در کشور هستند، افزود: هیچ استانی چنین پتانسیلی ندارد.

حسینی پور از خبرنگاران خواست تا آسیب شناسی جامعی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان ارائه دهند و افزود: هیچ راهی نداریم که به توسعه استان خود بپردازیم و مازندران باید به فکر آینده خود باشد.

وی با اشاره به مهاجرت‌هایی که به سمت استان شروع شده است، گفت: مطالبات رسانه‌ها از مسئولان استان تاکنون اساسی نبود و بیشتر سهم آنان خبری بوده است.

استاندار مازندران نقد منصفانه برای حرکت به سمت جلو را خواستار شد و اظهار داشت: آن چیزی که رسالت عظیم رسانه‌ها است کمک به مردم و مسئولان است.

حسینی پور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مدیران شکایت خود را از رسانه‌ها تا روز شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند، گفت: تاکنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم، کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی درصورت شکایت از رسانه‌ها، تا شنبه باید نسبت به مختومه کردن شکایت خود اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *