دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

 مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش مازندران در قائم شهر

اختتامیه نخستین جشنواره عزت و پیشرفت و نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش مازندران با حضور رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، سلیلی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل و عضو هیات رئیسه مجلس و دیگر مسئولان استانی و شهرستان قائمشهر با تقدیر از تولیدکنندگان ورزشی, هیات های ورزشی و رسانه های ورزشی برتر در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

 در این مراسم اختتامیه، از تولیدکنندگان برتر لوازم ورزشی، هیات های ورزشی برتر، رسانه های برتر و عوامل اجرایی تجلیل بعمل آمد.

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در آیین اختتامیه جشنواره ورزشی عزت و پیشرفت مازندران و نمایشگاه ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته که در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی و حضور و استقبال مردم از نمایشگاه، اظهار کرد: با وجود ۱۳۳ تیم مازندران در لیگ های کشور، ۲۷٠٠ باشگاه موجود و قریب ۵ تیم لیگ برتری، مازندران سرآمد ورزش کشور است.

وی افزود: در سال جاری تاکنون ورزشکاران مازندران ۲٠۸ مدال در رشته های مختلف ورزشی کسب کردند که کسب این افتخارات، مایه مباهات همه ی مردم استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در ادامه به ۵۶٠٠ شهید ورزشکار کشور اشاره کرد و افزود؛ از این تعداد شهدا، یک پنجم آن متعلق به استان پرافتخار مازندران می باشد.

این مقام مسئول در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره ورزشی را ایجاد انگیزه، ترویج فرهنگ ورزش، حفظ سلامتی، افزایش شور، نشاط، امید و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی دانست.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های ورزشی مازندران نیازمند تمهیدات لازم و اساسی می باشد، اظهار کرد: کمتر از دو ماه دیگر استان مازندران میزبان یک جشنواره بزرگ کشوری خواهد بود که مقرر است شرکت های بین المللی در این جشنواره و نمایشگاه حضوری فعال داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در بخش دیگر صحبت خود از برگزاری دو رویداد ورزشی دوچرخه سواری عمومی و استعداد یابی با همکاری اداره آموزش و پرورش خبر داد.

رجبی در پایان از تمام زحمت کشان حوزه ورزش مازندران، هیات های ورزشی، تولیدکنندگان و تمام افرادی که تلاش کردند جشنواره با این کیفیت برگزار شود که هیات های ورزشی و تولیدکنندگان ورزشی خدمات ارائه دهند تقدیر و تشکر کرد.

سید علی سلیلی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در آیین اختتامیه جشنواره ورزشی عزت و پیشرفت مازندران و نمایشگاه ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته که در قائمشهر برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی و حضور و استقبال مردم از نمایشگاه، اظهار کرد: اگر امروز شاهد پیشرفت چشمگیر تیم نساجی طی دو سال گذشته بوده ایم این امر مرهون ریل گذاری های استاندار مازندران بود و بر کسی پوشیده نیست و باید در تاریخ ثبت و ضبط شود که چنین استاندار پیگیری داریم.

وی در بخش دیگر صحبت خود ضمن استقبال از نمایشگاه موجود، تصریح کرد: از زحمات ارزشمند آقای رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و همکاران شان تشکر ویژه دارم و بنده به شخصه از برپایی چنین نمایشگاهی لذت برده ام.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه تداوم چنین نمایشگاه های پرباری در طول سال باید در دستور کار باشد، خاطرنشان کرد: مازندران در ورزش در سطح کشور سرآمد است و ما در بخش نشاط و شور اجتماعی حامی هیات ها، ورزشکاران و تیم های ورزشی خواهیم بود.

وی در ادامه عنوان کرد: نمایشگاه عزت و پیشرفت را به رهبر معظم انقلاب تقدیم خواهیم کرد، که به فرموده ایشان باید از تولیدات داخلی حمایت شود و ما با عزت و افتخار با عزیزان و زحمتکشان این عرصه همراه و همگام خواهیم بود.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه بانوان می توانند با حجاب و نجابت خود در عرصه ورزش حضور پرقدرت داشته باشند، اظهار کرد: مایه مباهات ماست که بانوان ورزشکار این طلایه داران جبهه ورزشی موجبات عزت و پیشرفت را در جامعه ایجاد کنند و ما هم باقدرت و با تمام توانمان از این عزیزان حمایت خواهیم کرد.

علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل و عضو هیات رئیسه مجلس نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه به حضور استعدادهای خوب در ورزش مازندران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش ها و همت مدیرکل محترم ورزش و جوانان این استعدادها شکوفا شود.

وی با اشاره به ظرفیت های استان مازندران در تولیدات ورزشی تاکید کرد؛ برگزاری چنین نمایشگاهی به اقتصاد ورزش کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *