دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم اختتامیه رویدادهای رسانه ای بسیج و سپاه کربلای مازندران

 آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره رسانه ای و خبرنگاران برتر استانی بسیج و سپاه کربلا استان مازندران با حضور سردار شریف معاون روابط  عمومی و انتشارات و سخنگوی کل سپاه، سردار سلامی مدیر کل حفظ آثار، احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حق شناس رییس بسیج رسانه استان، مسئولین و مدیران ارشد حوزه فرهنگ و رسانه و اصحاب رسانه برتر سراسر استان در سالن همایش بانک صادرات استان برگزار شد و از برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه ای و خبرنگاران برتر استانی تجلیل به عمل آمد.

عکاس(ابراهیم فلاح) منبع: پایگاه خبری آوای خزر

سردار رمضان شریف در مراسم روز خبرنگار مازندران اظهار کرد: ملت ایران به رهبری امام توانست استقلال را به دست بیاورد و ۴۵ سال این استقلال و آزادی را پاس بدارد و پایه‌های نظام و کشور را قدرتمند کند.

به گزارش بلاغ،سردار شریف با اشاره به اینکه هیچ توجهی به هیاهوهای دشمن نداریم تصریح کرد: ایجاد یاس راهبرد دشمن است و رسانه‌ها باید هوشمندانه وارد میدان شوند.

معاون روابط عمومی سپاه افزود: امروز خبر بد به معیاری برای برخی از رسانه‌ها تبدیل شده است.

شریف تصریح کرد: هدف دشمن ایجاد ناامیدی است که نباید به آنان در این زمینه کمک کرد و با انتشار اخبار امیدبخش امید را به جامعه تزریق کنیم.

وی بیان کرد: دشمنان در طراحی‌های جدید خود به دنبال ناامید کردن ملت از انقلاب اسلامی هستند.

این مسئول بیان اینکه رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است، اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر هرچه خبر منفی‌تر باشد، بُرد بیشتری دارد و این امر از آسیب‌های جدی حوزه خبری است. 

شریف در ادامه با تأکید بر اینکه خبرنگاران وظیفه دارند راهبرد داشته باشند و جریان‌سازی کنند، گفت: اگر خبرنگاران راهبرد نداشته باشند در راهبرد دشمن قرار می‌گیرند. لازم است خبرنگاران آموزش ببینند، کار حرفه‌ی انجام دهند و تاریخ تحولات ۴٠ سال اخیر را مرور کنند. 

سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران هوشمند و فهیم هستند، در اغتشاشات سال گذشته مردم کشور زمانی که متوجه شدند سردمداران اغتشاشات چه کسانی هستند و این افراد می‌خواهند مردم را نجات دهند، هوشمندانه عمل کردند زیرا مردم، خائنان را از خادمان تشخیص می‌دهند. 

شریف با بیان اینکه شرایط امروز ما با مقطع قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، تأکید کرد: در گام دوم انقلاب، به فضل الهی جهش‌ها و گام‌های بلندی در بسیاری از حوزه‌ها خواهیم داشت. دشمن تلاش دارد تا نیروی جوان را ناامید کند و در چنین فضایی رسالت خبرنگاران این است که امیدآفرینی کنند و این راهبرد را فراموش نکنند.

خبرنگاران صف اول جهاد تبیین و جنگ نرم علیه دشمن هستند

حجت الاسلام جعفر رعایتی نیز در همایش روز خبرنگار و تجلیل از فعالان اصحاب رسانه بسیج و سپاه کربلا که با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران در ساری برگزار شد، با اشاره به نقش خبرنگاران برای ماندگاری تاریخ، گفت: اگر خبری از واقعه‌ای بیرون نیاید فراموش می‌شود، مانند این جمله که کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود.

حجت الاسلام رعایتی به تفاوت خبر‌ها و رسانه‌ها پرداخت و با بیان این مطلب که رسانه در ایران اسلامی با سایر کشور‌ها متفاوت است، افزود:رسانه‌ها و خبرگزاری‌های غربی به دنبال جذب مخاطب و دنبال کننده بیشتر هستند و می‌خواهند کسب و کاری را بیاندازند، اما خبرنگاران ما به عنوان خبرنگار بسیجی  همیشه صداقت دارند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به شاخصه‌های مهم خبرنگار بسیجی اشاره و خاطرنشان کرد: صداقت، راستگویی و امید آفرینی شاخصه‌های مهم خبرنگار بسیجی است، خبرنگار بسیجی هر خبری را نمی‌گوید و به خبر دروغ نمی‌پردازد.

رعایتی با تصریح بر اینکه خبرنگار بسیجی باید حرف حق و با صداقت بزند و مایه امیدآفرینی در جامعه شود، چراکه کیفیت، کمیت را درپی دارد، گفت: اگر افرادی که کار و ایثارگری حسین فهمیده‌ها را گزارش نمی‌دادند، نبودند، مردم با آن آشنا نمی‌شدند.

وی با بیان این مطلب که متاسفانه امروز برخی یا حرف نمی‌زنند و نمی‌نویسند و یا اگر می‌نویسند خوب نمی‌نویسند و اگر هم خوب بنویسند حرف خوب نمی‌نویسند، ادامه داد: برخی طوری خبر می‌نویسند که ناامیدی به دنبال دارد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص فوریت و قطعیت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: باید خوب ودرست با هدف ایجاد امید در جامعه قلم زد.

رعایتی عاقبت بخیری خبرنگاران در دنیا و آخرت را  در حقیقت گویی کوتاه دانست و اضافه کرد:  اگر خبرنگار موقعیت خود را به همین منوال پیش ببرند در دنیا و آخرت سعادتمند خواهند بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربل  اشاره به اهمیت هدایت جامعه به سمت پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس حمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد:باید  تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مورد توجه اصحاب خبر و رسانه باشد.

رعایتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به اهداف دشمنان که به دنبال توطئه افکنی و شبهه افکنی  در جهت نادیده گرفته شدن ایثار شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم هستند پرداخت و گفت: خبرنگاران صف اول جهاد تبیین و جنگ نرم فرهنگی علیه دشمن هستند، امیدواریم که خبرنگاران ما جز سرداران جهاد تبیین باشند و هزاران سرباز در این عرصه تربیت کنند.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا نیز گفت: بابهره گیری از معارف الهی میتوان در کارزار رسانه‌ای دشمن و ایجاد تمدن نوین اسلامی موفق عمل کرد.

سرهنگ علی ابراهیمی گتابی با تقدیر از فعالان رسانه‌ای استان گفت: در این مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره عکس سپاه به نام قاب ایمان و امید و رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره عکس برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره رسانه در راهیان نور از دیگر برنامه‌های مراسم  است، افزود: تجلیل از رسانه‌های برتر باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج، جایزه سال مثل آوینی، تجلیل از برترین خبرنگار حوزه بسیج از دیگر برنامه‌های این همایش است و همچنین در این برنامه، خبرنگار برتر حوزه سپاه و بسیج را معرفی می‌شوند.

سخنگوی سپاه کربلا در ادامه بااشاره به همزمانی ۲۳ مرداد روز مقاومت با مراسم تجلیل از خبرنگاران بیان کرد: در این روز حزب الله لبنان، هیمنه رژیم کودک کش اسرائیل را شکست و نبرد ۳۳ روزه سبب عزت اسلام شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا تاکید کرد: در جنگ رسانه‌ای کثرت ملاک نیست و  داشتن وحدت و انسجام را برای مقابله با هجمه دشمنان را الزامی دانست.

به گفته ابراهیمی بابهره گیری از  معارف الهی میتوان در کارزار رسانه‌ای  دشمن و ایجاد تمدن نوین اسلامی موفق عمل کرد.

لازم به ذکر است در این همایش از محسن هدایتی بنیادآباد به عنوان مدیر رسانه های برتر در جشنواره راهیان نور 1401 و از زینب ذبیحی به عنوان عکاس خبری برتر تجلیل شد.

یک پاسخ به «مراسم اختتامیه رویدادهای رسانه ای بسیج و سپاه کربلای مازندران»

کی میشه اختتامیه تورم و گرانی رو جشن بگیریم؟؟کی میشه پتانسیل قوی و بیکار لشکری و کشوری رو در راستای منافع مردم بکار بگیریم اگه تمام قوا و امکانات پای کار بودن الان رانت و فساد و اختلاس و تورمی وجود نداشت الان این چند میلیون اتباع بیگانه خطرناک راحت در کشور جولان نمیدادن جا برای ایرانی نیست کار نیست نان و مسکن نیست اونوقت میلیون میلیون اتباع شرقی توی کشور راحت جولان میده یادش بخیر عکسش درومد توی میدون آزادی تورنمنت کشتی روی چمن برگزار کردن توی گوگل سرچ کنین ببینید گریه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *