دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

 مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر “اشک انار” در مازندران

اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت «اشک انار» با حضور «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ساری و جمعی از مسئولین نظامی و مدیران کل استان با شعرخوانی و تقدیر از ۲۲ شاعر برگزیده در سالن فتح المبین سپاه ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت «اشک انار» که در سالن فتح المبین سپاه ناحیه ساری برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: استان مازندران چند سالی است میزبان این جشنواره است و استقبال شاعران از گلوگاه تا رامسر در دوره‌های مختلف، جای تقدیر دارد.

سردار ملکی از چاپ کتاب جشنواره خبر داد و با اشاره به جایگاه باعظمت این جشنواره، گفت: دوازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت «اشک انار» با تقدیر از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه شعر همیشه سرآغاز سخن بود و در دعای سخنرانان و مداحان در جبهه‌ها جای ویژه‌ای داشت، ادامه داد: نگاه به خدا در شعر شاعران موج می‌زد و در اشعار شاعران جنگ، خدامحوری را به وضوح شاهد بودیم.

سردار ملکی بیان کرد: دنیا محل آزمایش است و شهدا اهل دنیا نبودند و در خداوند ذوب شده بودند، شاعران دفاع مقدس نیز در مسیر شهدایی حرکت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *