دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

مراسم اختتامیه اردوهای جهادی تابستان ۱۴۰۱ دانشجویان بسیجی مازندران

مراسم اختتامیه اردوهای جهادی تابستان ۱۴۰۱ دانشجویان بسیجی استان با حضور فرمانده سپاه کربلا در دانشگاه مازندران-بابلسر برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در آئین اختتامیه اردوهای جهادی تابستان ۱۴۰۱ دانشجویان بسیجی اظهار کرد: آنچه امروز در کنار اردوهای جهادی شکل می‌گیرد ترویج فرهنگ جهادی و مدیریت جهادی است، اینکه دانشجو بتواند در سخت‌ترین شرایط به کمک همنوع خودش بشتابد.

به گزارش فارس ،وی گفت: یکی از واقعیت‌هایی که در جامعه باید به آن توجه داشته باشیم نبود تفکر جهادی در بخش زیادی از مدیران است که باید با تزریق مدیریت جهادی که تنها راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، آن را محقق کنیم، پرداختن به چنین تفکری در قشر دانشجویی که آینده کشور ما قطعا در اختیار این عزیزان خواهد بود، بسیار مهم است.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: امروز شاهد برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی از جهادگران عزیز در عرصه اردوهای جهادی هستیم که در موضوعات مختلف فرهنگی،اجتماعی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی با حضور در مناطق محروم نقش امیدآفرین را در مناطق محروم ایجاد کردند.

مسلمی افزود: دانشجویان با حضور در این اردوها در این مناطق ساخته و پرداخته شدند برای آینده ایران و انقلاب عزیز و شایسته‌ترین مدیران برای آینده از بین این دانشجویان است که شرایط جهادی را درک کردند و در بین مردم و با مردم بوده‌اند، این یکی از موضوعات اساسی است که باید به آن توجه کنیم و به آن بپردازیم.

در ادامه امیرسادات کرمی مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا  نیز در حاشیه این آیین اظهار کرد: امسال ۳۹ گروه جهادی را از دانشگاه‌های متعدد استان از شرق تا غرب برای گروه‌های جهادی و خارج از استان اعزام کردیم، این ۳۹ گروه برخی متعدد اعزام شدند و در واقع ۴۹ اعزام داشتیم.

وی با بیان اینکه اعزام‌های امسال تفاوتی با اعزام‌های گذشته داشته‌اند، افزود: یکی از تفاوت‌های بارز آن تنوع بیشتر خدمات بوده، در هر حوزه‌ای محرومیت را بشود تعریف کرد ما گروه‌های جهادی داشتیم که متولی رفع آن محرومیت در حد بضاعت خود بوده است.

مسؤول بسیج دانشجویی سپاه کربلا ادامه داد: دانشگاه‌های متنوع و متکثری در این اردو شرکت کردند، تعدد دانشجویانی که برای بار اول در اردوهای جهادی شرکت کردند به نسبت سال‌های قبل بیشتر بوده و این نشان می‌دهد که فرهنگ اعزام اردوهای جهادی در دانشگاه تکثیر شده افراد بیشتری به آن جذب شدند.

سادات‌کرمی خاطرنشان کرد: در استان ۴۰ گروه جهادی فعال داریم که تقریبا همه گروه‌های جهادی ما اعزام شدند، میانگین هر گروه ۱۵ تا ۲۰ نفر است و حدود هزار دانشجو از هر طیفی در این گروه‌ها نقش‌آفرینی مستقیم داشتند و جامعه جهادی ما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *