دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم آغاز دهه فجر و بازگشت تاریخی امام در فرودگاه شهدای ساری 

مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در فرودگاه شهدای ساری با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، فرماندار ساری و میاندورود، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران و مسئولان شهرستان میاندورود برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه ) منبع: خزرنما

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در برنامه نمادین آغاز دهه فجر انقلاب و بازگشت تاریخی امام خمینی به کشور در فرودگاه شهدای ساری با عنوان اینکه شهدای انقلاب اسلامی هدایت گر ما در ۴۴ سال اخیر بودند و مدیون شهدایی هستیم که باعث عزت ایران اسلامی در جهان شدند و توانستند مسیر انقلاب اسلامی را در مسیر جهانی قرار دهند، خاطرنشان کرد: آنچیزی که در فضای عینی باید ملاحظه کرد، این است که انقلاب اسلامی تنها منحصر به جغرافیای مردم ایران نیست چرا که آمریکا و سایر کشورها ۴۴ سال تمام انقلاب اسلامی را تحت محاصره اقتصادی و فشارهای تحمیلی قرار دادند و دانشمندان ایران اسلامی را با اسلحه ترور می کنند.

وی ادامه داد :امام خمینی بزرگترین انقلاب دنیا را در تقابل با نظام استکباری هدف گذاری کردند و انقلاب اسلامی را برای حمایت از مستضعفین جهان طراحی کردند و تفکر ناب محمدی (ص) را برای مقابله با انحراف های جهان معرفی کردند .

این مسئول اضافه کرد :انقلاب اسلامی بدون مردم ایران هیچ معنایی ندارد و از اول انقلاب تاکنون هر سال یک انتخابات برگزار کردیم که در هیچ جای دنیا سابقه ندارد و هیچ کشوری در دنیا پیروزی انقلاب را هرسال جشن نمی گیرند. مردم ایران اسلامی بزرگترین همایش مردمی را در ۲۲ بهمن از خودشان نشان می دهند که دشمنان از این اتفاق عصبانی هستند.

وی گفت :در اغتشاشات اخیر بزرگترین عملیات سایبری کشورهای قدرتمند علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت تا ملت بزرگ ایران را نابود کنند ولی ملت و مردم ایران با این جریان همراهی نکردند و نه بزرگی به استکبار جهانی گفتند.

رییس شورای اداری استان مازندران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک کشور ۱۲ امامی شیعه این افتخار را دارد که دست دشمنان به امام شیعی نرسیده است و امام ما با مرگ طبیعی از دنیا رفتند و امروز دشمنان بدانند جمهوری اسلامی با اقتدا به رهبر آگاه و امام مسلمین در اوج اقتدار است و تمام دنیا سر تعظیم مقابل نظام فرود آوردند و بنابر گفته دشمنان نظام جمهوری اسلامی تا زمانی که هدایت این رهبر فرزانه بالای سر ایران است کاری نمی توانیم انجام دهیم.

حسینی پور یادآور شد: مردم ما سختی های زیادی را تحمل کردند و پای نظام ماندند. شهدا با جهاد و شهادت شأن این پیام را تبیین کردندکه باید نوکری مردم را کنیم.

او‌ با بیان اینکه در استان مازندران در ایام دهه فجر پروژه های مختلفی را برای افتتاح و کلنگ زنی آماده کردیم و در یک سال اخیر سرمایه گذاری زیادی را برای استان آماده تمهید نمودیم، اشاره کرد: رشد اقتصادی استان مازندران در حال حاضر بین ۳ الی ۴ درصد است که بنا داریم تا پایان سال این میزان را با سرمایه گذارای هایی که صورت می گیرد به ۵ درصد افزایش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *