دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

پیشرفت فیزیکی پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت محمد آباد فریم شهرستان ساری

مراحل پیشرفت فیزیکی پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم در بخش دودانگه شهرستان ساری.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در حال حاضر موانع پیش رو مرتفع و عملیات آماده سازی و احداث احداث پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم شهرستان ساری در حال انجام بوده تا بخشی از از مشکلات و مطالبات مردم بخش دودانگه مرتفع گردد.

با توجه به قطعی های مکرر و افت ولتاژ و به منظور توسعه برق در بخش دودانگه و توسعه شهرک صنعتی دودانگه،احداث پست ظرفیت 30*1 مگاولت آمپر و خط دو مداره تغذیه کننده آن به طول 11 کیلومتر با پیگیری موسوی تاکامی مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان،نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی،مسئولین استانی و شهرستانی آغاز و در حال اجرا می باشد. 

به گزارش شمال نیوز، مشکلات حقوقی و مسائل مربوط به معارضین ،دسترسی سخت،صعب العبور بودن و شرایط جوی منطقه از چالش های اجرای این پروژه می باشد. 

در حال حاضر موانع پیش رو مرتفع و عملیات آماده سازی و عملیات احداث این پست در بخش دودانگه در حال انجام بوده تا بخشی از از مشکلات و مطالبات مردم عزیز و شریف بخش دودانگه مرتفع گردد. 

توضیح اینکه بخش دودانگه یکی از بخش‌های شهرستان ساری در استان مازندران در شمال ایران بوده و بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش دو دانگه شهرستان ساری در سال ۱۳۹۵ برابر با ۷٬۶۵۳ نفر بوده‌ و شهرک صنعتی به مساحت کلی 25 هکتارو مساحت صنعتی 17 هکتار می باشد.

9 دیدگاه دربارهٔ «پیشرفت فیزیکی پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت محمد آباد فریم شهرستان ساری»

با سلام و تقدیر و تشکر از تمام دست اندرکاران خصوصا مدیران صنعت برق منطقه ای مازندران،بخشدار دودانگه و جناب آقای بابائی کارنامی(نماینده محترم مجلس ساری و میاندرود) و فرماندار ساری

به نظر شما واقعا این پروژه تموم میشه؟؟؟چند ساله هی میخواستن انجام بدن.مردم دودانگه گرفتارن

این پروژه هم مثل پروژه های دیگه،نیمه تمام رها میشه؟؟تمام سرمایه گزار ها از شهرک فریم رفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *