دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مجمع انتخابات هیات کاراته مازندران با پیروزی مجدد “حسن رجبی”

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کاراته مازندران، صبح امروز در اداره‌کل ورزش و جوانان استان، با انتخاب اعضای مجمع حسن رجبی با کسب ۳۰ رای از ۳۱ رای دریافتی، دوباره رئیس هیات کاراته مازندران شد.

عکاس(سیدجعفر جعفری سقندیکلایی) منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه این انتخابات، با اشاره به اینکه مازندران مهد اکثر رشته‌های ورزشی کشور است، گفت: رشته کاراته از رشته‌های پرمخاطب وبا اهمیت است که بعد از رشته فوتبال، این رشته قهرمانان و ورزشکاران سازمان یافته زیادی را در بر دارد.

عادل عالیشان با بیان اینکه، ما در این رشته، ورزشکارن، قهرمانان، مربیان، داوران و پیشکسوتان خوبی در استان داریم افزود: در رویداد‌های المپیک، پاراالمپیک، جهانی و … بسیاری از ورزشکاران از این استان اعزام می‌شوند و این نشان از غنای ورزش استان است.

مومنی دبیر فدراسیون کاراته در این جلسه ضمن تقدیر از اعضای مجمع و تبریک به رئیس هیات کاراته مازندران، گفت: این مسئولیت از ۴ سال قبل برای آقای رجبی سنگین‌تر خواهد بود و باید فعالیت‌ها دوچندان گردد.

مومنی خواستار وفاق و همدلی در کاراته مازندران شد و افزود: باید همگی دست به دست هم بدهند و قطار روی ریل کاراته مازندران را به سر منزل مقصود برسانند.

یک پاسخ به «مجمع انتخابات هیات کاراته مازندران با پیروزی مجدد “حسن رجبی”»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *