دسته‌ها
آرشیو ساری

مانور عملیاتی اطفای حریق آتش نشانان ساری

مانور عملیاتی اطفای حریق آتش نشانان ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتب بنیادآباد) منبع: خزرنما

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری اظهار کرد: این سازمان طرح هر جمعه یک مانور را در سطح ایستگاه‌های آتش‌نشانی برگزار می‌کند.

سلمان ابوالقاسمی اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری طرح هر جمعه یک مانور را در سطح ایستگاه‌های آتش‌نشانی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه امداد و نجات در ارتفاع، غواصی، حریق ساختمان‌های بلند مرتبه، امداد چاه و حریق مزارع از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود، ادامه داد: طرح هر جمعه یک مانور از روز گذشته و از ایستگاه مرکزی شماره یک ایستگاه شهید بخشی شروع شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: هدف ما ارزیابی سطح آمادگی فنی و جسمانی آتش‌نشانان در زمان مواجهه با حوادث است که در عملیات مانور این میزان آمادگی سنجیده می‌شود، همچنین از اهداف دیگر ما معرفی ایستگاه‌های آتش‌نشانی و ارائه انواع خدمات به شهروندان است.

ابوالقاسمی با اشاره به اینکه اطفای حریق، نجات و حمل مصدوم، اجرای عملیات صعود و فرود و انجام عملیات تیرول از جمله آیتم‌های این مانور بود، یادآور شد: نخستین مانور با تهیه سناریویی کامل و استاندارد برگزار شد.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، رویکرد آموزش‌های جدید به پرسنل است و جزئیات این طرح را به زودی اعلام می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *