دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

قرعه کشی پخش تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان در مازندران

آیین قرعه کشی پخش برنامه تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور نمایندگان آن‌ها در صدا و سیمای مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مازندران،آیین قرعه کشی پخش برنامه تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور نمایندگان آنها در صدا و سیمای مازندران برگزار شد.
در این آیین هر نماینده با در آوردن گوی، روز‌ها و ساعت‌های برنامه نامزد مورد نظر را خودش تعیین کرد به طوری که هر نامزد در این فرصت به دست آمده ۱۱ نوبت فرصت حضور در برنامه تلوزیونی و ۱۱ نوبت هم در رادیو به تبلیغات و ارایه برنامه می‌پردازد.
مدیرکل صدا و سیمای مازندران با اشاره به اینکه ایجاد رقابت واقعی و مشارکت قوی هدف رسانه ملی از این حرکت نمادین است افزود: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی نامزد‌ها علاوه بر شبکه استانی و ۹ کانال انتخاباتی تازه تاسیس، در شبکه‌های خبر و یک و دو سیما نیز نوبت پخش دارد.
دکتر هادی ابراهیمی افزود: برنامه‌ها از یکشنبه ۲۹ بهمن آغاز خواهد شد و آخرین برنامه نیز ساعت ۲۳:۲۰ دقیقه ۹ اسفند به آنتن می‌رود.
او گفت: در این مدت روزانه ۲۰ نوبت زیر نویس برای هر نامزد در ساعت‌های مختلف شبانه روز نیز در نظر گرفته شده است.
در این آیین نمایندگان نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری نیز این اقدام صدا و سیما را هم فرصت و هم عدالت دانستند.
آیت الله آملی لاریجانی، آیت الله پیشنمازی، آیت الله توکل، آیت الله محمدی لایینی و آیت الله معلمی ۵ نامزد مازندرانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری امسال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *