دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

عصر شعر ” چکامه انتقام” در حوزه هنری مازندران

تنی چند از شاعران مازندران در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای سرایش چکامه انتقام گرد هم آمدند.

عکاس(سید جلال شکوهی) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جمعی از شاعران مازنی با حضور در این مرکز به خوانش آثار خود پرداختند.

همچنین در این رویداد فرهنگی هنری که در ایام فاطمیه صورت گرفت، شاعران با ارائه آثاری با موضوع حضرت فاطمه زهرا (س) و ائمه اطهار علیهم السلام به تجلیل و تکریم از مقام آن بزرگان  پرداختند.

مهدی معصومی گرجی، رئیس حوزه هنری مازندران در بخشی از این محفل با اشاره به حمایت از هنرمندان متعهد به عنوان یکی از رویکرد های مهم این مرکز خاطر نشان کرد: در این برنامه نگاه ویژه ای به شاعران آیینی سرا شده تا از طریق به میدان آوردن شاعرانی که به تولید آثار مذهبی اهتمام دارند، انگیزه بیشتری در این قشر ( به لحاظ کمیت و کیفیت آثار) ایجاد شود.

وی افزود: اشعار آیینی با کیفیت در ادامه از طریق چاپ کتاب و انتشار و توزیع درست و سپس استفاده توسط علاقمندان ( مردم، مداحان، سخنرانان و….) خود موجب رونق برنامه ها و محافل و گسترش فرهنگ اسلامی و انسانی خواهد شد.

در این ویژه برنامه که مسئولان، علاقمندان شعر و ادب و جمعی از اهالی رسانه نیز حضور داشتند کتاب « ملت امام حسین(ع) هیئت امام حسین (ع)» از تولیدات مشارکتی واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری مازندران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان رونمایی شد.

در خاتمه چکامه انتقام مسئولان حاضر از شاعرانی که به شعر خوانی در این برنامه پرداختند قدردانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *