














با نزدیک شدن به نیمه خردادماه، بهار به روزهای پایانی خود در مازندران رسیده و نشانههای آغاز فصل تابستان به تدریج در این استان نمایان میشود.
عکاس( هدا کاشیپور) منبع: خبرگزاری فارس
طبیعت مازندران در ماههای گذشته با سرسبزی جنگلها، شکوفایی گلها و طراوت مناظر طبیعی، جلوهای چشمنواز داشت و میزبان گردشگران بسیاری بود. اکنون با افزایش دما، این استان خود را برای ورود به فصل گرما آماده میکند.
