دسته‌ها
آرشیو

ضیافت افطاری خانوادگی سربازان سپاه کربلای مازندران

ضیافت افطاری خانوادگی سربازان سپاه کربلا استان مازندران با حضور سردار مسلمی ” فرمانده سپاه کربلا ” برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در این مراسم که کارکنان وظیفه همراه با همسران و خانواده های خود حضور داشتند علاوه بر اجرای برنامه های شاد فرهنگی از سربازان متاهل و افرادی که خدمت مقدس سربازی آنان به پایان رسیده نیز تجلیل و قدردانی شد.

سردار مسلمی “فرمانده سپاه کربلا” در ضیافت افطاری خانوادگی سربازان سپاه کربلا گفت: مراسم ضیافت افطاری یک بهانه‌ای است که ما در خدمت خانواده‌های همکاران باشیم و از نزدیک چهره نورانی خانواده های عزیزشان را زیارت کنیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه همکاران وظیفه همانند فرزندان ما هستند، افزود: ما در مجموعه سپاه سعی داریم در حوزه نوع همکاری و درکنارهم بودن همکاران رسمی و وظیفه به گونه ای عمل کنیم که انگار فرزندان ما هستند و فضای سپاه در ستاد استان، مجموعه لشکر و چه در نواحی به گونه ای راهبری شود که این فضای صمیمیت، برادری و فضای معنوی همیشه حفظ و باقی بماند و الحمدلله امروز همکاران وظیفه ما در سپاه از جمله بهترین جوانان ما در این استان هستند که ما توفیق بهره مندی از حضورشان را داریم.

وی به جمع خوب و صمیمی بین همکاران وظیفه و مجموعه سپاه اشاره نمود و گفت: بخش زیادی از ماموریت های سپاه امروز به دوش مجموعه همکاران وظیفه است. حدود ۷۰ درصد افرادی که در مجموعه سپاه به عنوان همکاران وظیفه‌ جذب می‌شوند بواسطه سابقه بسیجی که دارند انجام می شود و ۳۰ درصد به صورت اجباری و از طریق نظام وظیفه و فراجا به سپاه سرباز داده می‌شود و به این واسطه الحمدلله یک جمع بسیار خوب و صمیمی داریم.

فرمانده سپاه کربلا از وظیفه بزرگ این نهاد مقدس یاد کرد و افزود: راه مبارزه با استکبار خدمت به مردم است بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی سپاه وظیفه صیانت وحفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد چه در درون کشور باشد چه در بیرون از کشور اما آنچه که به عنوان دال مرکزی و آن هدف اصلی ماموریت های سپاه شمرده می شود این است که برای مردم، از مردم و با مردم باشد و سعی کردیم در تمام ماموریت‌ها نسبت به این مسئله توجه داشته باشیم.

سردار مسلمی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی که مسئولیتش به عهده سپاه است در یکی دوسال گذشته بیش از سیصدو سی میلیارد هزینه در حوزه آب گذاشته شد و بیش از ۲۰۰ روستا از نعمت آب بهره‌مند گردید. در سه سال آینده بیش از هزار و هفتصد میلیارد اعتبار در قرارگاه امام حسن مجتبی برای آبرسانی ۱۳۵۰ روستا در استان مازندران قرار گرفته است.

وی از اقدامات مجموعه سپاه در بخش جاده ای خبر داد و گفت: ما در طول این مدتی که بعنوان خدمتگزار مجموعه بسیج و سپاه در استان مازندران مشغول به فعالیت هستیم بیش از ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی و جاده بین مزارع توسط سپاه احداث شد و در قرارگاه امام حسن مجتبی برای سه سال آینده بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر که ۵۰۰ کیلومتر آسفالت و روکش آسفالت می باشد و ۱۰۰۰ کیلومتر هم میبایست زیرسازی و آسفالت در حوزه روستایی داشته باشیم.

سردار مسلمی در حوزه ساخت مسکن محرومین اظهار کرد: چیزی در حدود ۱۷۵۰ خانه مسکن محرومین ظرف سه الی چهار سال ساخته شد.

وی به اقدامات سپاه در بحث امنیت، سواحل، جنگل و .. اشاره نمود و عنوان داشت: هدف اصلی همه این ها این است که مردم در آرامش و در آسایش باشند.

سردار مسلمی “فرمانده سپاه کربلا” در حاشیه ضیافت افطاری خانوادگی سربازان سپاه کربلا گفت: امروز توفیق حضور در مراسم ضیافت افطاری همکاران وظیفه و خانواده هایشان را داریم که یکی از برنامه های بسیار خوبی است که همکاران وظیفه با همسرشان یا با پدر و مادرشان در این مراسم حضور پیدا کردند.
سردار مسلمی افزود: امیدوارم که همکاران وظیفه از این جلسه خوب و صمیمی استفاده کنند از طرفی برای ادامه خدمت و آرامشی که خانواده ها به دنبال آن هستند که فرزندشان در کجا و چگونه کار می کنند یک چنین فضایی ترتیب داده شده است.
وی در پایان افزود: ان شالله بتوانیم همکاران خوبی برای این سربازان وظیفه و آینده سازان کشور عزیزمان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *