دسته‌ها
آرشیو مازندران ورزشی

شکست تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل فولاد خوزستان

در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید.

عکاس(میلاد اسماعیلی) منبع: خبرگزاری ایسنا

فولاد توانست در روزی که باز هم برخی از تماشاگران اهوازی به منصوریان معترض بودند، به یک پیروزی شیرین دست یافت و به رتبه هفتم رسید.

به گزارش بلاغ،در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، تیم های فوتبال فولاد و نساجی به مصاف هم رفتند که شاگردان علیرضا منصوریان با ارائه یک بازی خوب و برتر، توانستند با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمان خود گذشته و به دومین پیروزی متوالی دست یابند.

بازی در دقایق ابتدایی اغلب در میانه میدان دنبال می شد و فولاد بیشتر مالک توپ بود. اولین فرصت جدی و مهم بازی را احسان پهلوان خلق کرد. او در محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او با واکنش خوب حقیقی و برخورد به پای او به کرنر رفت.

حملات جسته گریخته فولاد در دقایق پایانی نیمه اول به نتیجه رسید. ارسال خوب تورس به روی دروازه با ضربه سر تماشایی محمدامین حزباوی همراه شد و توپ به دور از دستان حقیقی، به گوشه دروازه رفت و گل نخست بازی به ثمر رسید.

در نیمه دوم نیز این فولاد بود که حملات پرتعدادی را به روی دروازه خلق کرد. ظرف تنها 4 دقیقه، شاگردان منصوریان صاحب 4 موقعیت خطرناک شدند که ضربات تورس، انصاری، پهلوان و مجددا انصاری راهی به دروازه پیدا نکرد.

نساجی نیز پس از این موقعیت ها، فشار خود به روی دروازه میزبان را افزایش داد و در چند صحنه شانس رسیدن به گل تساوی را داشت که مهمتری موقعیت آنها، شوتی بود که از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در ادامه مجددا این فولاد بود که سوار بر بازی شد و به گل دوم رسید. ارسال مجتبی نجاریان از سمت راست را یکی از مدافعان نساجی ناقص دفع کرد که توپ درست برابر ساسان انصاری قرار گرفت و این بازیکن نیز با شوتی روی پا، دروازه نساجی را برای بار دوم باز کرد.

در دقایق پایانی نیز شاگردان منصوریان توانستند برتری خود بر میهمان را دیکته کنند و ضمن حفظ نتیجه، سه امتیاز شیرین را کسب کنند. البته غبیشاوی نیز یک شوت فوق العاده را در ثانیه های پایانی روانه دروازه کرد که با واکنش حقیقی دفع شد. با این پیروزی، فولاد توانست به صورت موقت به رتبه هفتم جدول رده بندی برسد. این پیروزی در شرایطی به دست آمد که در کمال تعجب، برخی از هواداران اهوازی به منصوریان معترض بودند ولی او با این پیروزی، پاسخ انتقادات را داد.

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، محمد امین حزباوی،  حمید بوحمدان (77- الکس آلگریا)، علیرضا کوشکی (77- محمدرضا غبیشاوی)، محمد آبشک (62- سینا مریدی)، روبرتو تورس (80- علیرضا باویه)، محمد نژادمهدی، وحید حیدریه (77- سعید آقایی)، ساسان انصاری، احسان پهلوان

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، احسان قهاری، امیرمهدی جانملکی، علی شجاعی(86-مرصاد سیفی)،صابر حردانی (46- حسین زامهران)، ایوب کلانتری(86-آداما نیانه)، احمد عبدالله زاده (57- محمد شریفی)، حامد شیری، مهرداد عبدی(67-علی داوران)، رضا جعفری، عبدالکریم اسلامی

اتفاق ویژه:
فولاد در این فصل تنها یک بار توانسته بود در 2 دیدار متوالی به پیروزی برسد که این تیم در هفته های سوم و چهارم از سد تراکتور و سپاهان گذشت. حالا و در پنجمین حضور لیگ برتری منصوریان روی نیمکت فولاد، این تیم به سومین برد خود رسید که 2 پیروزی این تیم متوالی بود تا اهوازی ها پس از مدت ها، 2 برد پشت سر هم را کسب کنند. ضمن اینکه ناکامی های نساجی در کسب پیروزی، به 11 هفته متوالی رسید.

بهترین بازیکن:
محمدامین حزباوی روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. بازیکن جوان فولاد در خط دفاعی فوق العاده عمل کرد و مانع از موقعیت سازی مهاجمان حریف شد. او گل نخست بازی را نیز به ثمر رساند تا فشار را از روی تیم بردارد. ضمن اینکه ساسان انصاری هم در این بازی و به مانند همیشه، پرتلاش و دونده ظاهر شد و با به ثمر رساندن گل دوم، پیروزی تیمش را قطعی کرد.

حاشیه:

* این بازی با حدود 3 دقیقه تأخیر آغاز شد.

* تماشاگران اهوازی در استادیوم حضور پیدا کرده و به حمایت از فولاد پرداختند.

* اشکان دژاگه بازیکن فولاد که دچار مصدومیت شده، با لباس شخصی در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

* عبدالکریم اسلامی در دقیقه 18 دچار مصدومیت شد و برانکارد از زمین به بیرون برده شد که این مسئله منجر به نگرانی کادرفنی نساجی شد اما اسلامی پس از لحظاتی به میدان بازگشت.

* در شرایطی که محمد آبشک در محوطه جریمه خودی روی زمین افتاده بود و استوک هایش نیز از پایش درآمده بود، اما داور مسابقه او را با یک کارت زرد جریمه کرد که این مسئله با اعتراض شدید او همراه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *