دسته‌ها
آرشیو مازندران ورزشی

شکست تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل سپاهان

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دیدار تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان پیگیری شد که در این دیدار نساجی مازندران با نتیجه یک بر صفر برابر میهمان خود تیم فوتبال سپاهان، تن به شکست داد.

عکاسان(کیوان یوسف پوری) صداو سیما و (مصطفی شانچی) ایسنا

حمید مطهری سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی با تیم سپاهان اصفهان با تبریک به تیم سپاهان برای برد مقابل نساجی اظهار داشت: بازی جذاب و تاکتیکی بود و استراتژی ما گل نخوردن و انتقال پاس‌های مثبت برای برد بود.

به گزارش برنا ،  حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی با تیم سپاهان اصفهان با تبریک به تیم سپاهان برای برد مقابل نساجی اظهار داشت: بازی جذاب و تاکتیکی بود و استراتژی ما گل نخوردن و انتقال پاس‌های مثبت برای برد بود.

وی با اشاره به اینکه بعد از گل خوردن در نیمه دوم سبک بازی را عوض کردیم و تلاش کردیم روبه جلو بازی کنیم، گفت: موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و این بازی چیزی از ارزش‌های تیم نساجی کم نکرده است و بازیکنان خوب بازی کردند.

مطهری با عنوان اینکه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند، گفت: در مجموع تیم نساجی و شرایط آن خوب است هرچند شاهد در یک بازی بد بودیم ولی به صورت کلی این گونه نبوده است.

مطهری درباره تقویت تیم و جذب بازیکن با بیان اینکه تمامی ورزشکاران برای ما ارزشمند هستند، گفت: تیم نساجی قادر به تأمین مالی برای جذب برخی بازیکنان نیست زیرا تیم ما به صورت خصوصی اداره می‌شود و نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ رقابت کنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: دست باشگاه نساجی برای یارگیری خالی است و در حد بضاعت یارگیری می‌کنیم و به رغم این لیست تعدادی بازیکن را برای جذب به باشگاه اعلام کردم و نمی دانم آیا می‌توانیم تا پایان امشب به توافق برسیم یا خیر.

لازم به ذکر است این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید و سپاهان با این برد ۳۳ امتیازی شد و فاصله اش با پرسپولیس را که در صدر جدول قرار دارد، به ۲ امتیاز کاهش داد. تیم نساجی هم با ۲۱ امتیاز در رده نهم باقی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *