دسته‌ها
آرشیو مازندران ورزشی

شکست تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در جام حذفی

نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور بین تیم‌های استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۴ بر صفر استقلال به پایان رسید.

عکاس ( مجتبی صالح) منبع: خبرگزاری میزان

در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران تیم‌های استقلال و نساجی از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 4 بر صفر به سود استقلال خاتمه پیدا کرد تا شاگردان ساپینتو راهی فینال شوند.

به گزارش بلاغ ،دیگر بازی این مرحله فردا بین تیم‌های پرسپولیس و هوادار برگزار خواهد شد تا برنده این مسابقه حریف استقلال در فینال جام حذفی شود.

دیدار نهایی این دوره از مسابقات هم قرار است روز چهارشنبه، 10 خردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، صالح حردانی (65 – سجاد شهباززاده)، رافائل سیلوا، عارف غلامی (86 – پیمان بابایی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی (65 – امید حامدی‌فر)، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (73 – ابوالفضل جلالی)، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (65 – زبیر نیک‌نفس)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، احسان قهاری، سعید غلامعلی بیگی (56 – آداما نیانه)، ایوب کلانتری (84 – اکبر صادقی)، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی (76- علی داوران) ، علیرضا ابراهیمی (84 – کریم اسلامی)، احمد موسوی (56 – حسین زامهران)، محمدرضا مهدی‌زاده و رضا جعفری

سرمربی: هرناندز انرخوس

🔴حواشی:
* هواداران تیم نساجی هنگام ورود به ورزشگاه با شعار «نساجی آسیایی» به تشویق تیم محبوب‌شان پرداختند.
* حدود هزار نفر هوادار نساجی در ورزشگاه حاضر هستند.
* رضا نادری معاون فرهنگی باشگاه نساجی ضمن اعتراض به زمان بلیت فروشی اعلام کرد اگر چند ساعت زودتر این اتفاق می‌افتاد هواداران بیشتری می‌توانستند برای تشویق نساجی روی سکوها باشند.

* کانون هواداران استقلال با یک طرح موزاییکی، به تشکر از ساپینتو پرداخت که این مسئله با واکنش سرمربی آبی ها و تعظیم او به هواداران همراه شد.

* ورود علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم نساجی به زمین برای گرم کردن با واکنش منفی هواداران استقلال همراه شد و آبی‌ها علیه حقیقی به شدت شعار دادند. دروازه‌بان نساجی نیز در واکنش به شعارهای هواداران استقلال برای آن‌ها دست زد.
* پس از این شعارها، سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال به شدت تشویق شد.
* پس از مدت‌ها حسینی، رضایی و سعیدی‌فر سه دروازه‌بان استقلال در کنار هم به گرم کردن پرداختند.
* هوادار جانباز استقلال مطابق بازی‌های گذشته با ویلچر کنار زمین حاضر شد و به تماشای گرم کردن شاگردان ساپینتو پرداخت.
* هواداران نساجی حاضر در ورزشگاه ضمن تشویق علیرضا حقیقی، شعارهایی نیز علیه استقلال سر دادند. آن‌ها با شعار “ببرهای مازندران” تیم محبوب خوشان را تشویق کردند.
* سیداحمد موسوی بازیکن فعلی نساجی و اسبق استقلال، هنگام گرم کردن با بهزاد غلامپور، سید حسین حسینی و دیگر اعضای تیم استقلال خوش و بش کرد. موسوی که توسط هواداران استقلال به شدت تشویق شد به سمت آن‌ها رفت و به ابراز احساسات‌شان پاسخ داد.

* کوین یامگا که برای درمان مصدومیت از ایران خارج شده بود، قرار بود این هفته در تمرینات استقلال حاضر شود. با اینحال نام این بازیکن در لیست امروز آبی‌ها نیست و گفته می‌شود او هنوز به تهران بر نگشته است.
* پیش از شروع بازی هواداران استقلال با تشویق ناصر حجازی یاد این اسطوره آبی‌ها را گرامی داشتند.
* رضا میرزایی که به علت پارگی رباط صلیبی برای مدت طولانی از مستطیل سبز دور است، با عصا در ورزشگاه آزادی حاضر و با شعار میرزایی بوگاتی توسط هواداران استقلال تشویق شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *