دسته‌ها
آرشیو مازندران ورزشی

شکست تیم فوتبال نساجی قائم شهر مقابل پرسپولیس

در جریان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر، نساجی را برد و به سه امتیاز مهم دست یافت.

عکاس(محمدصادق نیک گستر) منبع: خبرگزاری فارس

شهاب زاهدی روی پاس گل مهدی ترابی در دقیقه 31 تک گل سرخ پوشان پایتخت را ثبت کرد.

بدین ترتیب، پرسپولیس با 29 امتیاز و امتیاز مساوی استقلال در رده سوم قرار گرفت و سپاهان با وجود شکست سنگین مقابل گل گهر سیرجان، با 31 امتیاز همچنان صدرنشین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، تیم پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس هشتمین برد فصل خود را به دست آورد و ۲۹ امتیازی شد تا با سپاهان صدرنشین فقط دو امتیاز فاصله داشته باشد و هم امتیاز استقلال است که به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفته است.

نساجی مازندران هم که سرمربی اسپانیایی جذب کرده با این مربی لالیگایی خود هم  هشتمین شکست فصل خود را متحمل شد تا با ۱۰ امتیاز و در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.
برد امروز پرسپولیس با تک گل سه امتیازی شهاب زاهدی زده شد بازیکنی که ابتدا در ترکیب اصلی تیم نبود اما ظاهرا توفیق اجباری باعث شد زاهدی وارد زمین شود و گل سه امتیازی را بزند.

پرسپولیس با برتری مقابل نساجی می‌تواند فاصله خود را با دیگر مدعیان قهرمانی بسیار کم کند.

 پرسپولیس در پاییز نتایج خوبی کسب نکرد. آنها بارها مقابل حریفان متوقف شدند و حتی مقابل سپاهان که رقیب مستقیم‌شان بود شکست خوردند تا با دور شدن از روند پیروزی‌های متوالی، صدر جدول را از دست بدهند و همچنین فاصله‌شان با رقیبان زیاد بشود.

امروز بازی معوقه هفته یازدهم پرسپولیس برابر نساجی برگزار می‌شود و با توجه به اینکه سپاهان در مسابقه خود مقابل گل‌گهر شکست خورد، سرخ‌ها می‌توانند با کسب سه امتیاز فاصله خود را با دیگر مدعیان قهرمانی بسیار کم کنند.

پرسپولیس در حال حاضر ۲۶ امتیازی است و با پیروزی امروز در بازی معوقه می‌تواند خود را هم امتیاز با استقلال کند و به فاصله ۲ امتیازی با سپاهان صدر نشین برسد. پرسپولیس با حکمی که روز پنجم دی‌ماه کمیته استیناف اعلام کرد یک امتیاز کسر شده خود را دوباره به دست آورد تا حالا با یک پیروزی خانگی فرصت بازگشت به کورس قهرمانی و نزدیک شدن به صدر را داشته باشند.

 سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تیم پرسپولیس یک موقعیت داشت که همان هم تبدیل به گل شد.

لوکاس آلکارز در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: به تیم پرسپولیس بابت بردشان تبریک می‌گویم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از نتیجه راضی نیستم اما از سبک بازی که انجام دادند و تلاشی که در زمین داشتند راضی هستم.

وی افزود: تیم پرسپولیس یک موقعیت داشت که همان هم تبدیل به گل شد. در طول بازی یادم نمی‌آید به جز یک صحنه، دروازه‌بان ما واکنشی برای سیو داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *