دسته‌ها
آرشیو مازندران ورزشی

شکست تیم فوتبال نساجی قائم شهر مقابل آلومینیوم در جام حذفی

تقابل حساس تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد و تیم فوتبال نساجی از حریف خود با تک‌گلی که توسط احسان قهاری بازیکن سابق نساجی به ثمر رسید با نتیجه ۱ – ۰ شکست خورد و نتوانست به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

عکاس(حسن آزادی) منبع: خبرگزاری تسنیم

 تیم فوتبال نساجی مازندران با پذیرش شکست خانگی در دیدار حساس مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک از صعود به جمع ۱۶ تیم مرحله یک‌هشتم نهایی این جام باز ماند.

به گزارش ایرنا، تقابل حساس تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک بعدازظهر امروز -جمعه- از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد و تیم فوتبال نساجی از حریف خود با تک‌گلی که توسط احسان قهاری بازیکن سابق نساجی به ثمر رسید با نتیجه ۱ – ۰ شکست خورد و نتوانست به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

نساجی در این مسابقه که نخستین حضور این تیم با سرمربیگری لواس آلکاراز در ورزشگاه شهید وطنی بود، با سیستم ۴–۳–۳ و ترکیب ثابت علیرضا رضایی، سعید آقایی، احسان حسینی، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی بیگی، نونو ویلار، منصور باقری، مهرداد عبدی، حسین زامهران، محمدرضا آزادی و آریا برزگر به میدان رفت.

سید مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک نیز تیمش را با سیستم ۳-۴-۳ و ترکیب اولیه احمد گوهری، عارف حاجی‌عیدی، بهروز نوروزی‌فرد، سید مهران موسوی، احسان قهاری، یونس اکبرپور، علیرضا نقی‌زاده، میلاد بدرقه، مهدی لیموچی، رضا جبیره و محمد لطفی به زمین فرستاد.

بازی در نیمه نخست کم‌افت‌وخیز و باکیفیت پایین دنبال شد و تلاش ۲ تیم در نیمه نخست نتیجه‌ای نداشت و بدون این‌که توپی از خط دروازه‌ها عبور کند بازیکنان به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تعداد حملات ۲ تیم روی دروازه‌ها بیشتر شد تا این‌که در دقیقه ۶۳ با نفوذ بازیکنان آلومینیوم به خط دفاع نساجی، احسان قهاری در دهانه دروازه تیم سابق خود صاحب توپ شد و توانست گل اراکی‌ها را به ثمر برساند.

تلاش نساجی برای به تساوی کشاندن بازی پس از دریافت گل به نتیجه‌ای نرسید و در نهایت آلومینیوم اراک توانست با پیروزی مقابل میزبان به جمع ۱۶ تیم مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

در ابتدای این مسابقه بازیکنان و اعضای کادر فنی ۲ تیم به مناسبت درگذشت غلامرضا بهروان رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال کشور و هیئت فوتبال مازندران و مدیر شاخص مازندرانی فوتبال کشور به این چهره فقید فوتبال مازندران و ایران ادای احترام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *