دسته‌ها
آرشیو ساری

ششمین تست‌درایو محصولات مدیران خودرو در ساری

ششمین تست‌درایو محصولات مدیران خودرو در ساری به همت نمایندگی حق پرست کد355 برگزار شد.

عکاس(مصطفی شانچی) منبع: خزرنما

خودرو MVM X55 PRO محصول جدید مدیران‌‌خودرو برای نخستین بار در مازندران رونمایی شد.
مدیر نمایندگی مدیران‌خودرو کد 355 حق‌پرست گفت: ششمین برنامه تست‌‌درایو خودروهای مدیران‌خودرو در مجموعه نمایندگی حق‌پرست با رونمایی و تست‌درایو خودرو MVM X55 PRO در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری شهید معلمی ساری برگزار شد.

هادی حق‌پرست از حضور حدود 100 نفر از علاقه‌مندان به آشنایی با این خودرو و خریداری آن در مراسم تست‌درایو روز یکشنبه خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم اعضای باشگاه مشتریان مدیران‌خودرو-حق‌پرست و تعدادی از افراد خارج از اعضای باشگاه در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری شهید معلمی ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری حضور یافتند و توسط کارشناسان فنی و فروش این مجموعه با ویژگی‌های خودرو MVM X55 PRO آشنا شدند.

وی با اشاره به فراهم شدن امکان رانندگی با خودروهای معرفی شده در برنامه‌های تست‌درایو خاطرنشان کرد: در تست‌درایو روز یکشنبه که با همکاری عوامل پیست شهید معلمی ساری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار شده بود حدود ۴۰ نفر از اعضای باشگاه مشتریان حق‌پرست و متقاضیان آشنایی با این خودرو، رانندگی با آن را نیز تجربه کردند. در پایان نیز به پنج نفر از شرکت‌کنندگان طبق قرعه هدایایی اهدا شد.
مدیر نمایندگی مدیران‌خودرو کد 355 حق‌پرست از برنامه‌ریزی برای افزایش برگزاری تست‌درایو خودروهای مختلف توسط این مجموعه در ساری خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است دست‌کم هر دو ماه تست‌درایو داشته باشیم. تست‌درایوهای بعدی برای خودروهای TIGGO7 و TIGGO8 PRO انجام می‌شود که زمان و مکان برگزاری آن متعاقبا از صفحه نمایندگی و سامانه پیامکی این مجموعه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
به گفته حق‌پرست، برنامه روز یکشنبه ششمین تست‌درایو برگزار شده توسط نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران‌خودرو کد 355 حق‌پرست بود. پیش از این تست‌درایو خودروهای ARRIZO6، ARRIZO5 ، TIGGO7، TIGGO8 PRO و X22 PRO توسط این مجموعه نمایندگی انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *