دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

شب یلدای متفاوت “بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود

بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با حضور در مرکز نگهداری شبانه روزی نوجوانان بی سرپرست و خانه سالمندان مهرآوران، شب یلدا را در جمع صمیمی پدران و مادران سالمند و نوجوانان بی سرپرست سپری کرد.

عکاس(دریافتی ) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی،در این دیدار صمیمانه دکتر بابایی کارنامی به حمایت از این قشر تاکید داشته و افزود: برای همراهی بیشتر با مجموعه های مردمی تمام تلاش خود را در مجلس و کمیسیون اجتماعی بکار خواهند بست تا دولت و دست اندرکاران این بخش بیشتر به موضوع خانه های نگهداری شبانه روزی سازمان بهزیستی توجه داشته و زمینه خدمت رسانی به این اقشار توسط موسسات خیریه تسهیل شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین خطاب به سازمان بهزیستی، بر توجه بیش از پیش این سازمان به مرکز نگهداری نوجوانان بی سرپرست تاکید کرد و بیان داشت: فراهم آوردن امکانات لازم و حمایت کامل جهت نگهداری و مهارت آموزی به نوجوانان بی سرپرست باید در اولویت سازمان بهزیستی باشد.

دکتر بابایی کارنامی توانایی فنی و علمی این نوجوانان را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: اگر توجه ویژه ای به مهارت آموزی این نوجوانان شود اشتغال زایی مناسبی برای آنها صورت خواهد گرفت و بی شک آینده خوبی در انتظارشان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *