دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

شانزدهمین اجلاس سالانه مجمع بسیجیان مازندران در بابلسر

شانزدهمین اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان مازندران در دانشگاه مازندران برگزار شد.

عاس(دریافتی) منبع: خزرنما

این همایش با حضور دکتر مهدی نژاد ” معاون علوم تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح ” ، سردار برسلانی ” جانشین فرمانده سپاه کربلا ” و جمعی از روسای مجامع بسیج و بسیجیان نخبه و صاحب نظر در عرصه های مختلف برگزار شد.
در پایان این اجلاسیه سالانه بسیج ، از بسیجیان نخبه و شاخص و نیز روسا و مدیران برتر مجامع بسیج استان مازندران تقدیر و قدردانی شد.

سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در حاشیه این همایش گفت : اساتید بسیجی در موضوع جهاد تبیین که بنا بر فرامین مقام معظم رهبری یکی از کارکردهای بسیج تخصصی اقشار است، علاوه بر پیشتازی در علم و فناوری، نقش‌آفرینی در عرصه جهاد هم تبیین دارند.

وی تصریح کرد: به لطف خدا اساتید و طلاب با انجام برنامه های گسترده پای کار هستند و آنچه که برای جامعه هدف نیاز است تبیین کردند تا بتوانیم وظیفه اصلی که دارند در بخش اقشار داشته باشیم.

دکتر حسینی رئیس مجمع بسیج استان مازندران در حاشیه این همایش که به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد اظهار کرد : این همایش تلفیقی از اجلاس و همایش نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدافرینی با همکاری دانشگاه آزاد و با حضور نخبگان و فرهیختگان مجمع برگزار شد.

وی با اشاره به نقش کلیدی و برجسته نخبگان بسیجی در تبیین گام دوم انقلاب، احصای نظام مسائل استان و تدوین طرح های پژوهشی در جهت کمک به توسعه و رشد کشور تصریح کرد: نخبگان و اساتید بسیجی با مطالبه گری هایی که به موقع انجام میدهند برخی از چالش هایی که در نظم حکمرانی وجود دارد را برطرف خواهند کرد .

حسینی عنوان کرد: در مسیر توسعه کشور وظایفی است که بیشتر معطوف به نقش همه کسانی است که می‌توانند معرفت خود را در اختیار اولیای امور قرار بدهند تا با دید هوشیارانه تری به انجام وظایف خود بپردازند.

در پایان این اجلاسیه سالانه بسیج ، از بسیجیان نخبه و شاخص و نیز روسا و مدیران برتر مجامع بسیج استان مازندران تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *