دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

سومین مراسم رونمایی از کتاب های انتشارات علیم‌ نور در ساری

مراسم رونمایی از جدیدترین آثار انتشار یافته علمی ـ پژوهشی و تجلیل از مؤلفین علیم نور با حضور آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

سومین مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های انتشارات علیم‌ نور، یکی از ناشرین نمونه استان مازندران که با حضور اساتید دانشگاه، معلمان و اهالی قلم منتشر گردید.

در این مراسم که در مدرسه غیر دولتی علیم شهرستان ساری برگزار شد‌ مولفین از سراسر استان در آن حضور داشتند.

در این مراسم ضمن خیر مقدم توسط دکتر محمد تقی معتمدی تلاوکی مدیر و موسس بنیاد علیم، حضرت حجت السلام یاسر طاهری عضو جامعه روحانیت مبارز مرکز استان مازندران به اهمیت جلسه؛ جایگاه و شخصیت علمی و جهادی عالِم انقلابی و یار صادق امام و رهبری ابوالشهیدین آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر که یکی از یاران صدیق امام راحل بود و در دوران تبعید امام در نجف اشرف، همراه وی بوده است پرداخت.

در این مراسم سپس ابوالشهیدین آیت الله علی معلمی ابتدا در باب اهمیت علم و جایگاه پژوهش و اثر آن در جامعه امروزی و مبانی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

وی یادآور شد: دروس خارج فقه را سه سال افتخار داشتم در پای درس امام راحل می‌نشستم.

آیت‌الله معلمی افزود: امام راحل واقعا” انسان مهذب و منظمی بودند و هیچگاه اجازه غیبت کردن به کسی را نمی‌دادند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بازخوانی اندیشه، آرمان، اهداف و وصایای امام راحل ضرورتی اجتناب ناپذیر است که متاسفانه مغفول مانده است.

آیت‌الله معلمی در پایان از تلاش های دکتر علی گل‌افشانی مدیر مسئول انتشارات علیم نور مولف و محقق برجسته حوزه آموزش عالی و دکتر محمد تقی معتمدی تلاوکی مولف و محقق برجسته حوزه آموزش و پرورش، که برای شناساندن هر چه بیشتر جایگاه علمی مولفین و تقدیر از فرهیختگان برگزار می نمایند قدردانی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *