دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

سومین رویداد ملی “روایت جبیب” در زورخانه مرحوم عمادی ساری

سومین رویداد ملی روایت حبیب با عنوان روایت «جهان پهلوان» حاج قاسم سلیمانی در زورخانه مرحوم عمادی در ساری برپا شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

مهدی معصومی گرجی رئیس حوزه هنری مازندران با بیان این‌که امینت و آسایش امروز را مدیون ایثار سردار سلیمانی‌ها هستیم، برلزوم تبیین سیره عملی این شهید والامقام در بین نسل نو تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، معصومی گرجی، در ویژه‌برنامه “روایت حبیب” که در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد، ضمن تحسین مشارکت حداکثری مردم شهیدپرور مرکز مازندران برای ثبت حضور در سومین رویداد ملی “روایت حبیب” ویژه چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار کرد: دومین دوره “روایت حبیب” سال گذشته به همت حوزه هنری در ساری، قائمشهر و نکا به صورت میدانی و صحنه‌ای اجرا شد.

وی افزود: زبان هنر بهترین شیوه برای بیان و ترویج رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، اخلاق، منش و مرام شهدا به‌ویژه سردار قاسم سلیمانی است و شهید سلیمانی به ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نیز توجه ویژه داشتند. از این‌رو سومین رویداد “روایت حبیب” به ابتکار حوزه هنری در استان‌ها با محوریت زورخانه‌ها درحال برگزاری است.

معصومی با بیان این‌که امینت و آسایش امروز را مدیون ایثار سردار سلیمانی‌ها هستیم، بر لزوم تبیین سیره عملی این شهید الامقام در بین نسل نو تاکید کرد.

وی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام غزه، اظهار کرد: مردم غزه با تأسی از تفکر سردار شهید قاسم سلیمانی در مقابل رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب در حال مقاومت هستند. به جهت ابراز همدردی با مردم در محاصره غزه و اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه رژیم اسرائیل در حاشیه ویژه برنامه “روایت حبیب” از ورزشکاران مازندرانی که در عرصه‌های بین‌المللی حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشده‌اند، تجلیل به‌عمل آمد.

معصومی یادآورشد: ادارات کل ورزش و جوانان مازندران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، شهرداری ساری و سپاه کربلا برای اجرای این برنامه فرهنگی – هنری، همکار حوزه هنری بوده‌اند.

وی، اهدای شال ورزشکار ملی‌پوش قائمشهری سرکار خانم “سپیده بابایی” به مادر شهید مدافع حرم “حسین بواس” را اقدامی شایسته تحسین دانست و گفت: تکریم شهدا و خانواده‌های معظم این مردان خدایی حرکت در مسیر شهداست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *