دسته‌ها
آرشیو حوادث خبری گرگان گلستان

سقوط پهپاد در گرگان

حوالی ساعت ۹ صبح دوشنبه ( ۲۷ شهریور ۱۴۰۲) یک شیء ناشناس ساقط و تکه‌های آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط و بر اثر این اتفاق دو شهروند مجروح شدند. به گفته سخنگوی وزارت دفاع یکی از سامانه‌هایی که در فرایند آزمون و تحقیقات بوده دچار نقض فنی و با انحراف از مسیر اصلی متلاش و قطعاتی از این سامانه در مناطقی از شهر گرگان فرود آمده است.

عکسان( رامین بشرویه – محمد نسایی) منبع: خبرگزاری ایسنا

پرداخت خسارت اصابت شیء انفجاری به مناطق مسکونی گرگان 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از پرداخت خسارت برخورد شیء انفجاری به مناطق مسکونی گرگان توسط شهرداری خبر داد.

سیدعلی مهاجر عصر امروز دوشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حادثه برخورد شیء انفجاری با برخی مناطق شهر گرگان و وارد شدن خسارت به برخی منازل، مغازه‌ها و وسایل نقلیه، اظهار کرد: پس از وقوع حادثه، همه تیم‌های امدادی، امنیتی و انتظامی در اسرع وقت در محل حادثه حاضر شدند و به انجام وظایف محوله پرداختند.

وی از برگزاری جلسه هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه در محل استانداری در رابطه با این حادثه خبر داد و گفت: طی تقسیم کاری که صورت گرفت مقرر گردید خسارت‌های مردم در اولین فرصت توسط شهرداری گرگان پرداخت شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، حادثه امروز را مرتبط با آزمایش وزارت دفاع دانست و افزود: کلیات موضوع توسط سخنگوی وزارت دفاع از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌ها تشریح شد.

وی از مردم گرگان خواست اگر قطعاتی را مرتبط با شیء منفجر شده مشاهده کردند به مسئولان مربوطه اعلام نمایند، افزود: قطعاً متولیان نسبت به جمع‌آوری و انتقال آنها به مناطق امن اقدام خواهند کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مردم در صورت مشاهده بقایای این شیء بدون دست زدن به قطعات موردنظر، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تماس ۱۱۴، ۱۱۳ و ۱۱۰ به نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی اطلاع دهند، خاطرنشان کرد: همه تلاش مجموعه اقدام سریع پاکسازی بوده که امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان محقق شود.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ برخورد و انفجار مهیب اشیاء ناشناس در برای مناطق مرکز استان گلستان “گرگان” سبب رعب و وحشت شهروندان شد.

در پی این حادثه ۲ نفر مجروح و بر اثر شدت انفجار خسارت‌هایی به برخی منازل مسکونی، چند باب مغازه و وسایل نقلیه در برخی مناطق از قبیل بلوار استاندارد، سه راه بانک ملی و اراضی کشاورزی و جنگلی اطراف شهر گرگان وارد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *