دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

سفر یکروزه نماینده ولی فقیه در مازندران به بخش کجور نوشهر

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با سفر به بخش کجور نوشهر ضمن سخنرانی در سی و هشتمین یادواره شهدا روستای کوشکک و بازدید از روند اجرای پروژه امامزاده سلطان محمدکیا روستای صالحان ، مسائل و مشکلات این بخش را بررسی کردند.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن بازدید از روند اجرای پروژه امامزاده سلطان محمدکیا بنیان گذار قیام علویان در استان مازندران در روستای صالحان بخش کجور، از برگزاری سه جلسه باهدف رفع موانع آن خبر داد و گفت: اینکه حرف اول مردم اینجا اجرای پروژه دینی است مهم و ستودنی است، تقویت روحیه دینی ضرورت دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه امامزاده سلطان محمدکیا روستای صالحان بخش کجور که با هدف بررسی مشکلات و موانع این طرح همراه بود، اظهار کرد: در جلسه در بخشداری با حضور مسئولان مردمی محلی مشخص شد که، بیشتر مسائل به حوزه محیط‌زیست، فرهنگی، آبفا و غیره برمی‌گردد.

وی ضمن تقدیر از خیرین دینی‌ای که اهل این منطقه نیستند، افزود: محوطه‌سازی به‌گونه‌ای باشد که شاهد بروز گردوغبار نباشیم.

آیت الله محمدی لائینی از برگزاری سه جلسه باهدف رفع مشکلات این پروژه خبر داد و گفت: یک جلسه در دفتر آقای استاندار، جلسه دیگر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و جلسه بعدی در ۱۴ آبان ماه در همین مکان برگزار خواهد شد تا مشکلات برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: اینکه هر پروژه‌ای که به سراغش می‌رویم اولین مسئله‌اش این است که اعتبار نداریم جای تعجب دارد، خوشبختانه حامی این پروژه امامزاده است، باید اول به خود ایشان متوسل شویم.

این مسئول با بیان اینکه روحیه دینی بسیار ستودنی است، تاکید کرد: این روحیه را کنترل و تقویت کنید؛ اینکه حرف اول مردم اینجا اجرای پروژه دینی است مهم است، آخرتمان باید آباد باشد، نماز اول وقت و حجاب و عفاف را باید جدی بگیریم.

وی همچنین ادامه داد: به مردم دینی همچون مناطق شما می‌گوئیم به فرزندانشان که به شهر رفته‌اند سفارش کنند که رعایت مسائل دینی را حذف نکنند.

آیت الله محمدی لائینی در پایان اذعان داشت: در هر حال از داشتن چنین مردمی خرسندیم، نوکری این امامزاده افتخاری است که خداوند به این روستا داده است، به برکت شهدا انقلاب اسلامی طوفنده و توپنده باید جلو برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *