دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

سفر وزیر ورزش و جوانان به مازندران

سجادی وزیر ورزش و جوانان به منظور بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرهای بابل و آمل امروز وارد استان شد و با حضور در گلزار شهدا مورد استقبال فرماندار آمل قرار گرفت. بازدید از ، سالن حیدرکلا و استادیوم هفتم تیر بابل از مهمترین برنامه‌های وزیر ورزش در شهرهای آمل و بابل بود.

عکاس(سیاوش اسدالله نیا) منبع: خبرگزاری فارسخزرنما

سید محمود حسینی پور در جلسه بررسی پروژه های ورزشی شهرستان بابل که با حضور سجادی، ورزش و جوانان برگزار شد، خاطرنشان کرد :

استعداد های فروانی در این شهرستان وجود دارد ولی از نظر زیرساخت ها با مشکل مواجه هستیم که نیازمند نگاه حمایتی وزارت ورزش است.

وی ادامه داد :درصدد هستیم بخش دولتی و خصوصی برای فعالیت های گسترده تر در بخش گردشگری ورزشی را در شهر بابل مهیا کنیم تا بتوانیم پروژه های مهم این شهرستان بویژه مجتمع تجاری و ورزشی حیدر کلا و استادیوم شهدای هفت تیر را بهره برداری کنیم .

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد :بخش های محروم بابل که حضور جوانان در این بخش ها چشم گیر است می بایست مورد توجه جدی قرار گیرد.

سید محمود حسینی پور اظهار کرد :سیاست ما در ورزش مازندران جبران عقب ماندگی ها و تقویت استعدادهاست لذا در حوزه ورزش با حمایت و پشتیبانی حداکثری بدنبال توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در شهرستان بابل هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *