دسته‌ها
آرشیو خبری

سفر شهرستانی نماینده ولی فقیه در مازندران به نور

برنامه های سفر شهرستانی آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران به شهرستان نور، حضور جمع طلاب حوزه علمیه شهید شیخ فضل الله نوری شهر بلده نور،سخنرانی در چهل و یکمین یادواره ی ۱۳ شهید روستای نِسِن شهرستان نور،حضور در کتابخانه عمومی شهید ناطق نوری بلده و تجلیل از مسئول کتابخانه و بررسی مشکلات روستای نسن این شهرستان با حضور مسئولان محلی بود.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از طلبگی باید سرمایه ایمان و امید کسب کنیم و ایمان و امیدمان فوق همه امیدها و ایمان‌ها باشد آینده دست خداست، امیدواریم در آینده شیخ فضل الله نوری‌های فراوانی داشته باشیم، این شهید در شرایط حساس به داد اسلام رسید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در جمع طلاب حوزه علمیه شهید شیخ فضل الله نوری شهر بلده نور، اظهار کرد: این مدرسه مکان عبرت، هم درس، موعظه و تزکیه است و شهید شیخ فضل الله نوری خروجی این اتاق بوده است‌.

وی افزود: چه کسی فکرش را می‌کرد که این شهید در شرایط حساس به داد اسلام برسد و دفاع در شرایط سخت داشته باشد و جانش را هم پای این کار بگذارد، عزت خود را حفظ کرده و به دعوت سفارتخانه‌های انگلیس و روس نه بگوید و تاکید کند کسی که ۷۰سال زیر پرچم اسلام زندگی کند زیر پرچم کفر نمی‌آید.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: باید بچه‌ها را تشویق کنید تا جذب این مدرسه شده و از وجود این فضای دینی و ارزشی بهره‌مند شوند؛ اینکه بعدا با چه سرمایه‌ای می‌خواهیم به یاری دین اسلام برخیزیم مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) فرمودند که نرم افزار “ایمان و امید” امام را موفق کرد، یادآور شد: این نرم افزار مهم در مقابل فتنه‌های مختلف در طول این سال‌ها ایستاد، قرآن کتاب و دین احکام دینی است که خروجی آن نرم افزار ایمان و امید است.

این مسئول اعلام کرد: از طلبگی باید سرمایه ایمان و امید کسب کنیم و ایمان و امیدمان فوق همه امیدها و ایمان‌ها باشد آینده دست خداست، گاهی برخی از شیاطین ممکن است بگویند طلبگی آینده‌ای ندارد در حالی که اینطور نیست.

وی همچنین ادامه داد: خدا دو جور رزق و روزی می‌دهد و نظام‌مند است، گاهی خداوند دشمنان را از جایی که فکرش را نمی‌کردند به هلاکت رسانده است.

آیت الله محمدی لائینی با اعلام اینکه ما ۴۴سال تجربه پیروزی براساس نظام رزق خواسته خدا را داریم، عنوان کرد: طلبه باید سرشار از ایمان و امید باشد، ذره‌ای ناامیدی برایش سم است، باید به راه و درس خود بچسبد و به شاگردی امام زمان (ع) و امام صادق (ع) افتخار کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: اگر ما به وظایف خود عمل کنیم خدا نیز به وظیفه خدایی خود عمل می‌کند، باید توکلمان بر خدا باشد همه علمای گذشته در حوزه سواد و مال از صفر شروع کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *