دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

سفر سردار مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی به مازندران

در سفر سردار مرتضی قربانی سفر رئیس فدراسیون تیراندازی،دیدار با استاندار مازندران ،افتتاح دفتر هیات و مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان با پیروزی” بهروز اسکندرنیا” برگزار شد.

عکاس( خلیل دردانه) منبع: خزرنما

مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان مازندران با حضور سردار مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی،علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و در نهایت بهروز اسکندرنیا از مجموع 20 رای ماخوذه با کسب 19 رای به مدت چهار سال سکان هدایت تیراندازی استان مازندران را برعهده گرفت.

این انتخابات که با حضور تنها یک کاندیدا در محل سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، منتج به ریاست بهروز اسکندرنیا سرپرست پیشین این هیئت با ۱۹ رای شد.

گفتنی است از ۲۲ عضو مجمع، ۲۰ عضو در مجمع حاضر بودند که از مجموع آرا، ۱۹ رای و یک برگه سفید در داخل صندوق ریخته شد.

سردار مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی هیئت تیراندازی مازندران اظهار کرد: مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و صدها جانباز و آزاده دارد.

وی افزود: خانم هانیه رستمیان نیز در مسابقات آسیایی و المپیک حائز رتبه شدند و از افتخارات مازندران و کشور هستند.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما به رئیس جدید هیئت تبریک عرض می‌کنم و اکنون وضعیت این هیئت یک وضعیت مطلوب است.

این مسئول ادامه داد: در بدو مسئولیت بنده نیز با مشکلات فراوانی مواجه بودیم و اما پا پس نکشیدیم و تلاش کردیم.

قربانی بیان کرد: قهرمانان ما یک سرمایه هستند و چند روزه به وجود نمی‌آیند و باید تمام تلاش خود را برای خدمت به جوانان کشورمان خرج کنیم.

وی عنوان کرد: ورزش، کشور را از صدها انحراف نظیر اعتیاد، بزهکاری و غیره نجات خواهد داد و موجب نشاط در میان جوانان خواهد شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در عملیات والفجر هشت بیش از ۶ ماه رزمندگان، کار کردند تا منتج به چنین حماسه‌ای در دوران دفاع مقدس شد.

قربانی متذکر شد: مازندران در هر کجا ورود کرد سرآمد بودند و در ورزش هم همین‌گونه است و اکنون سرآمد هستید و باید تلاش‌تان را مضاعف کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز اظهار کرد: نیروهای قدر و قهرمانانی چون هانیه رستمیان در این هیئتهستند که نشان از وزن و توان این هیئتدارد.

علی رجبی وندچالی افزود: تیراندازی یکی از ورزش‌های سفارش‌شده رسول اکرم است و نگاه دینی هم باید به آن داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: در حوزه تیراندازی خواهشم آن است که با یک نگاه جدید تری ببینیم و در حوزه پروازی و هم بادی باید با جدیت کار را دنبال کنید.

این مسئول ادامه داد: امروز برای انتخاب یک مکان جدید برای احداث سالن اهداف پروازی بازدید خواهیم داشت.

رجبی بیان کرد: نزدیک به ۳۳ سالن نیمه‌کاره در استان داریم که نوید احداث و راه‌اندازی ۲۰ سالن در دهه فجر امسال را می‌دهیم.

وی عنوان کرد: ما برای حمایت از تمامی هیات‌های ورزشی کاملا آماده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: ستاد خیرین ورزشی راه‌اندازی شده و اعلام آمادگی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از سوی آنان عنوان شده است.

این مسئول گفت: ما در کشور بیشتر اعتبارات را به سمت درمان می‌بریم و اگر این اعتبارات با رویکرد پیشگیری به سمت راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی برود؛ اتفاقات مطلوب و بزرگی رقم خواهد خورد.

رجبی اذعان کرد: مازندران سرشار از استعدادهای ورزشی است و این استان در مسابقات آسیایی رتبه یک کشور را داریم و امسال ۲۰۵ مدال کسب کرده‌ایم اما امکانات ورزشی ما شایسته این افتخارات نیست.

بهروز اسکندرنیا سرپرست پیشین هیئت تیراندازی مازندران در سخنان قبل از برگزاری انتخابات به عنوان معرفی کاندیدا در جمع حاضرین در مجمع عمومی گفت: تقریبا ۶ ماه به عنوان سرپرست مشغول فعالیت بودم.

وی افزود: یکی از اصول اصلی در هر کاری، هم‌گرایی است و منتج به پیشرفت خواهد شد.

سرپرست پیشین هیئت تیراندازی مازندران خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۰ مسابقه سالنی اهداف ثابت، ۱۰ مسابقه اهداف پروازی، موفقیت قهرمانان این رشته در صحنه‌های آسیایی و جهانی بخشی از عملکرد ما بود.

این مسئول ادامه داد: تجهیز و تکمیل و راه‌اندازی ورزشگاه‌های مختص تیراندازی چالش امروز ما است البته در حوزه نرم‌افزاری نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

اسکندرنیا گفت: مازندران دارای ظرفیت‌های ‌فراوانی است و دارای استعدادهای درخشانی به ویژه در سنین نوجوان است.

سرپرست پیشین هیئت تیراندازی مازندران گفت: ما در استان مازندران به ویژه در مرکز استان در حوزه امکانات و سالن بسیار فقیریم و مشکلات جدی را داریم.

اسکندرنیا  عنوان کرد: امروز ساختمان هیئت تیراندازی مازندران افتتاح خواهد شد و به سرعت، کمیته‌ها را راه‌اندازی و هیئت‌های شهرستانی باید روسای خود را تا یک‌ماه آینده معرفی کنند.

وی مطرح کرد: تیراندازی در حوزه سرمایه انسانی کم ندارد و مشکل ما این است که در حوزه مکان تمرین و امکانات و تجهیزات است.

سرپرست پیشین هیئت تیراندازی مازندران اشاره کرد: انتظار ما راه‌اندازی سایت تیراندازی به نام خود هر شهرستان است.

این مسئول متذکر شد: ساماندهی سالن‌های چه ثابت و چه اهداف پروازی رشته تیراندازی یک ضرورت است و می‌بایست بر اساس استانداردهای روز به روزرسانی شوند.

اسکندرنیا یادآور شد: شرایط خوبی در استان جهت بالندگی وجود دارد و باید با حمایت از این رشته آن را به جایگاه واقعی خود بازگردد و ساماندهی و استعدادیابی از نکات بسیار مهمی است که باید به عنوان یک هدف اصلی هدف‌گذاری و دنبال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *