دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

سخنرانی آیت الله محمدی لائینی کاندیدای مجلس خبرگان در بهشهر

سخنرانی انتخاباتی آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با کد34 در اجتماع مردم بهشهر در حسینیه قتلگاه این شهر برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور اول وقت مردم در پای صندوق‌های رای شد و گفت: باید خبرگانی انتخاب کنند که هم سلامت خط فکر سیاسی و هم شهامت و هم سلامت اخلاقی داشته باشند.

به گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در اجتماع مردم بهشهر در حسینیه قتلگاه، ضمن گرامیداشت ایام شعبان و تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، اظهار کرد: باید شور انقلابی در فضای انتخابات خودش را کاملا نشان دهد و حال و هوای شهرها و روستاها به سمت انتخاباتی شدن برود و مردم به دنیا نشان دهند که در عرصه انتخابات سنگ تمام خواهند گذاشت.

وی افزود: به امید خدا آن حماسه بزرگ با درصد بسیار بالا از مشارکت رقم خواهد خورد که امام زمان (ع)، رهبر و شهدا منتظرش هستند، باید دوستان را خوشحال دشمنان را مایوس و سرافکنده کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به فعالیت رزمندگان این شهر در تظاهرات، دفاع از حرم و دفاع مقدس، گفت: مردم این شهرستان در انقلاب اسلامی همواره در اوج بوده و سابقه درخشانی دارد.

نماینده ولی فقیه گفت: امام سجاد (ع) که مولود امروز است در دعای ابوحمزه ثمالی اینطور نقل می‌کنند هر وقت ما خدا را صدا کردیم فورا جواب گرفتیم اما هر وقت خدا ما را دعوت می کند با کندی، بی‌میلی جواب خدا را می‌دهیم.

امام جمعه ساری تاکید کرد: یکی از جاهایی که خدا ما را دعوت کرد انتخابات است، اینطوری نباشد که به تعبیر امام سجاد (ع) به کندی جواب بدهیم، اینطور نباشد که ساعات رای دهی را به آخر وقت موکول کنیم، رای را همچون نماز در اول وقت بدهیم، تمام دوربینهای رسانه‌های داخلی و خارجی اول وقت به سمت انتخابات است اینکه صفوف طولانی باشد خوب است.

این مسئول با اشاره به اهمیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، عنوان کرد: خبرگان با ریشه ای ترین بنیان جامعه یعنی رهبری در ارتباط است آنجا سالم بماند جامعه سالم است، باید ممنون‌دار بیش از ۸۰ نفری باشیم که امام خامنه ای عزیز را انتخاب کردند که ارمغانی برای دنیا بوده است.

وی بیان کرد: باید خبرگانی انتخاب کنند که هم سلامت خط فکر سیاسی، هم شهامت و هم سلامت اخلاقی داشته باشند که این وظیفه همه ماست.

آیت الله محمدی لائینی گفت: هوشیاری یک ملت به این است که به رهبری بیش از خانه و معیشت و اینها اهمیت بدهد، ۲۳۰هزار شهید دادیم، اینهمه راه را پشت سر گذاشته و به قله نزدیک شدیم.

امام جمعه ساری ادامه داد: با مردم خوبی که داریم قطعا خبرگان خوبی انتخاب خواهند شد، الاهم اصل حضور در انتخابات و آنی که انتخاب می‌کنیم در مرحله بعدی است، رهبری در هر جامعه ای حرف اول را می‌زند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان یادآور شد: گفته بودند( دنیای آینده دنیای گفتمان است،نه دنیای موشک)، اگر رهبری ما این فکر را داشت امروز دنیا تبدیل به خاک تپه شده بود، سازش با آمریکا چه نفعی برای ما دارد، نمی‌فهمند این حرف را می‌زنند رهبری ما جلوی اینها ایستاد و فرمودند که هزینه سازش با آمریکا از چالش با آن بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *