دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

ساعات پایانی انتخابات ۱۴۰۲ در ساری

مردم شهر ساری تا دقایق آخر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت پرشور در پای صندوق‌های رای حاضر بودند.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

ساعت ۱۸:۰۵ | حضور مردم مازندران در پای صندوق‌های اخذ رای لحظه به لحظه در حال افزایش است

رییس ستاد انتخابات مازندران به افزایش حضور لحظه به لحظه مردم استان در شعب اخذ رأی اشاره کرد و گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته از مصرف تعرفه‌های رأی، تا کنون حوزه‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را به لحاظ تعداد واجدین شرایط دارند.

قاسم عزیززاده گرجی عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران افزود: گزارش‌های میدانی از محل شعب اخذ رای در مازندران نشان می‌دهد که حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای لحظه به لحظه در حال افزایش است.

وی با توضیح این‌که بیشتر دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات مستقر در شعب اخذ رای خواهان تمدید زمان رای گیری هستند، اظهار کرد: به تناسب واجدین شرایط رأی در هر حوزه انتخابیه، تعرفه‌های رأی‌گیری تحویل فرمانداری‌ها شده است و از این بابت مشکلی نداریم، چراکه حتی ۲۰ درصد بیشتر از دوره گذشته تعرفه بین فرمانداری‌ها توزیع شده است.

ساعت ۱۸:۰۸ | ۱۰ هزار نیروی انتظامی امنیت انتخابات در مازندران را تامین می‌کنند

فرمانده نیروی انتظامی مازندران از به‌کارگیری ۱۰ هزار نیروی پلیس در سراسر استان برای تامین امنیت انتخابات امروز -۱۱ اسفند- خبر داد.

‌ سردار حسن مفخمی شهرستانی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود:‌ به استناد مواد ۱۹ و ۶۸ قانون انتخابات، تامین نظم و امنیت انتخابات بر عهده پلیس است، بنابرین با به‌کارگیری ۱۰ هزار نیرو، از جمله یگان ویژه در مازندران، به همراه دیگر دستگاه‌های امنیت‌ساز، از جمله بسیج، آمادگی لازم برای تامین نظم و امنیت انتخابات حاصل شده است.

وی اظهار کرد:‌ اقدامات انتظامی و امنیتی لازم برای جلوگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی انجام شده است. با اقدامات انجام شده فرآیند برگزاری انتخابات در امنیت مطلوب و پایدار در استان در حال برگزاری است.

ساعت ۱۸:۱۰ | فرمانده سپاه مازندران: حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: حضور با بصیرت و هوشیارانه ملت بزرگ ما در پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان همه یاوه‌گویان و استکبار است.

سردار سیاوش مسلمی پس از انداختن رای خود در جمع خبرنگاران افزود: مشارکت حداکثری عزتمندی و قدرت دوچندان ایران اسلامی در سراسر جهان در پی خواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این‌که شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است، بیان کرد: مطمئن هستیم این حضور بابصیرت و هوشیارانه ملت بزرگ ما در پای صندوق‌ها یک مشت محکم بر دهان همه یاوه‌گویان و استکبار است.

ساعت ۱۹:۰۳ | فیلم | صفوف فشرده عصرگاهی انتخابات در مازندران

ساری – ایرنا – حضور مازندرانی‌ها در شعب اخذ رأی با نزدیک شدن به ساعات پایانی فرآیند رأی‌گیری افزایش یافته و صفوف فشرده‌ عصرگاهی انتخابات در بسیاری از شعب شاخص اخذ رأی شکل گرفته است.Play

ساعت ۲۰:۱۷ | درس انتخاباتی نخبه مازندرانی به آشفته‌رأی‌ها

«سید اسماعیل نصراللهی» معلول نخبه مازندرانی امروز -جمعه- با حضور در مسجد شکوهی واقع در شهر ساری و انداختن رأی خود در صندوق، عزت اجتماعی دیگری از خود برای حضور در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشت.

‌ جوان ممتاز مازندرانی که پیش از این با کسب رتبه ۲۵ کنکور سراسری جلوه‌ای از اراده یک انسان را به رخ جهانیان کشید، شامگاه امروز جمعه در روز برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسجد شکوهی در ساری رای خود را به صندوق انداخت.

ساعت ۲۰:۳۸ | گزارش تصویری انتخابات ۱۴۰۲ – مازندران

مردم شهرستان ساری صبح جمعه (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) با حضور در پای صندوق های رأی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آراء خود را به صندوق انداختند.

ساعت ۲۱:۲۶ | واکاوی مشارکت مازندرانی‌ها در ۹ انتخابات اخیر

مازندرانی‌ها به استناد آمارهای رسمی و موجود در رسانه‌ها معمولا در ادوار مختلف انتخابات میزان مشارکت قابل توجهی را ثبت کرده‌اند و در برخی دوره‌های انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری نیز از پیشتازان مشارکت انتخاباتی بودند.

مردم مازندران که امروز در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آراءِ خود را به صندوق‌های انتخابات انداختند و در سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار حضور یافتند، همواره در مشارکت انتخاباتی نقشی برجسته و پررنگ‌ داشتند و حتی در برخی دوره‌ها نام مازندران را در بین استان‌های پیشتاز و برتر انتخابات قرار داده‌اند.

ساعت ۲۲:۱۷ | مدارس مازندران روز ۱۲ اسفند تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که به دلیل برپایی شعب اخذ رأی در بسیاری از مدارس این استان و طولانی شدن فرآیند انتخابات همه مدارس استان فردا -شنبه ۱۲- اسفند ماه تعطیل است.

با توجه به برپا بودن تعداد زیادی از شعب اخذ رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مدارس استان فردا تعطیل است.

برای انتخابات امروز سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی در سراسر مازندران برپا شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار است.

از ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت اخذ رأی در مازندران نیز ۸۴۲ شعبه در مدارس استان برپا شد که با توجه به تمدید زمان اخذ رأی تا ساعت ۲۴ امشب و احتمال طولانی شدن فرآیند شمارش آرا تا صبح روز شنبه، به منظور جلوگیری از تداخل حضور دانش‌آموزان در مدرسه هنگام حضور عوامل اجرایی انتخابات، آموزش و پرورش تصمیم به تعطیلی مدارس استان گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *