دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

زنگ سپاس معلم در مدرسه مرحوم هدا صمدایی شهرستان ساری

زنگ سپاس معلم مدارس استان مازندران با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار،مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندار ساری در مدرسه مرحوم هدا صمدایی نواخته شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مراسم زنگ سپاس معلم با بیان این که این قشر دل در گرو نظام و حاکمیت دارد و در مقاطع مختلف نقش آفرین بوده اند، افزود: امروز به عنوان محور جنگ نرم، دشمن نقشه‌های مختلفی را برای معلم و دانش آموز دارد.

به گزارش مهر، وی با اظهار این که استقلال کلیدواژه انقلاب اسلامی است، افزود: در یک قرن اخیر جریان سازی های فراوانی برای احقاق حقوق ملت ایران به راه افتاده است و این مجاهدت‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است.

وی با اشاره به هجمه‌های مختلف دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی گفت: دشمن با به راه انداختن جنگ ترکیبی تلاش کرد تا ملت ایران را به زانو درآورد که موفق نبوده است.

سلگی با عنوان این که دشمن آئین‌ها و مناسک بومی و فرهنگ هر منطقه را هدف قرار داده است، گفت: امروز مدرسه و آموزش و پرورش به صحنه جنگ روانی تبدیل شده است و دشمن تلاش می‌کند با عناوین مختلف و ترفندهایی مدارس را به صحنه جنگ نرم تبدیل کنند.

معاون استاندار مازندران خواستار تقویت ریشه‌ها و باورهای عمیق فرهنگی و دینی در مدارس شد.

محمدعلی نوبخت فرماندار ساری نیز اینکه با بیان اینکه دو هزار دانش‌آموز در ۹۶ روستای دودانگه تحصیل می‌کنند، افزود: عقل و خرد، علم و دانش سبب می‌شود تا انسان به رستگاری و سعادت برسد..

محمدعلی نوبخت با اظهار این که در دوران اغتشاش هیج مشکلی در شهرستان ساری نداشتیم، همراهی معلمان را دولت و نظام اسلامی را ارج نهاد و گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش را از پشتِ میزها به درون مدارس و جامعه کشاندیم و در مدارس شهرستان نسبت به برپایی شورای آموزش و پرورش اقدام شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم در واقع روز تحویل و تجلیل از گرایش‌های فکری شهید مطهری است.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در مراسم زنگ سپاس معلم در مدرسه ابتدایی هدا صمدایی ساری با تقدیر از تلاش‌های معلمان و فرهنگیان اظهار داشت: معلمان به تعبیر مقام معظم رهبری سربازان گمنام و مظلومان هستند.

وی با اشاره به جایگاه و رسالت معلم بر لزوم تبیین و تفسیر بیانات رهبری درباره معلمان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌سازد و برای دستیابی به توسعه متوازن باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.

وی با عنوان اینکه امنیت و آرامش به واسطه جانفشانی شهیدان و ایثارگران هدیه داده شده است، افزود: آموزش و پرورش نیازمند کمک و همراهی همه مردم است و در ساخت مدرسه از مشارکت خیران بهره مند هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تقدیر از مشارکت خیران برای ساخت مدارس حمایت از آموزش و پرورش را لازم و ضروری برشمرد.

کمالی با اشاره به نامگذاری هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری افزود: شهادت این فرزانه بهانه‌ای است تا از خدمات معلمان تقدیر کنیم.

وی یاد و خاطره معلم بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام راحل را گرامی داشت.

بیش از ۵۳۸ هزار دانش آموز در چهار هزار مدرسه مازندران تحصیل می‌کنند و هدایت آموزشی آنان را بیش از ۲۲ هزار فرهنگی و معلم عهده دار هستند.

2 دیدگاه دربارهٔ «زنگ سپاس معلم در مدرسه مرحوم هدا صمدایی شهرستان ساری»

عه من دقیقا تو همین مدرسه م تازه معلم من هم هست تو عکس عههههههه چه جالب ولی من و مرسانا و حلما تو عکس نیستیم اصلا

منم الان کلاس هفتمم ولی پارسال تو این مدرسه بودم ینی مدیر … تر از هاشمیان نداریم جدا میگم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *