دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

 زنجیره انسانی در حمایت از عملیات وعده صادق-ساحل فرح آباد ساری

همایش جشن پیروزی جبهه مقاومت و زنجیره انسانی مردم مازندران در راستای قدردانی و حمایت از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور در ساحل فرح آباد شهرستان ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

حسینی پور استاندار مازندران، نوبخت فرماندار مرکز مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران،سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ساری و دیگرمسئولان استانی و شهرستانی و عموم مردم حضور داشتند.

به همت هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان ساری در این همایش ده ها فروند شناور دریایی، قایق های تفریحی به همراه جت اسکی سواران مانور بزرگ و باشکوهی را در سواحل دریای فرح آباد به نمایش گذاشتندکه با استقبال زیادی روبرو شد.

لازم به ذکر است این مراسم بطور همزمان در سواحل سراسر استان مازندران انجام گرفت.

3 دیدگاه دربارهٔ « زنجیره انسانی در حمایت از عملیات وعده صادق-ساحل فرح آباد ساری»

وقتی مردم
پشت نیروهای مسلح باشن
اون کشور برای همیشه بیمه است
زنده باد مردم غیور ایران
بویژه دلاوران مازندرانی

سلام .کار فرهنگی خوب هست .زدن این کد کشف حجاب برای مردم و وسیله نقلیه توسط مامورین بدون جنبه اشکال فروان دارد باعث دلسردی مردم می شود با تدکر صحیح می توان بهتر عمل نمود .اینگونه کارها جز دادن هزینه برای حکومت دست اوردی دیگری ندارد!!!!؟؟؟؟ اگر هم میخواهد باشد باید توسط مامورین خبره انجام شود نه مثل یگان امداد نیروی انتظامی !!!

درود بر جبهه مقاومت، درود بر فرزندان توانمند ایران اسلامی که دست خدا برای دفاع از حق شدند و درود بر مردم فرهیخته و پشتیبان حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *